Feestje...? - Reisverslag uit Aígina, Griekenland van groep24 - WaarBenJij.nu Feestje...? - Reisverslag uit Aígina, Griekenland van groep24 - WaarBenJij.nu

Feestje...?

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg

21 Juli 2008 | Griekenland, Aígina

Lieve vriendinnetjes,

4 augustus wordt ik eindelijk ook 26 en dan hoor ik bijna bij de grote meisjes. Om dit te vieren zou ik het leuk vinden als jullie een hapje bij me kwamen eten, en dan hoop ik dat jullie niet allemaal op vakantie zijn. Daarom nodig ik jullie uit op 4 augustus op Boterstraat 17 (laatste keer!!). Laat me even weten of je komt dan zal ik mijn best doen voor wat lekkers.

Liefs, Anne

P.S. Vergeet niet de laatste berichtjes van het vorige stuk te lezen, wie gaat er mee naar Rockit??

P.P.S. Eem, ik kreeg je niet te pakken, wil je meedoen met het feestje of je eigenste feestje vieren...?

  • 21 Juli 2008 - 19:00

    Emily:

    Hoi, een aanpassing op bovenstaand bericht: het wordt het verjaardagsfeestje van Anne en mij samen!

  • 22 Juli 2008 - 04:12

    Sunna:

    Hoi Anne en Eem,
    Alvast gefeliciteerd! Helaas kan ik er niet bij zijn, omdat ik inderdaad....op vakantie ben. Zie jullie zondag, liefs Sunna

  • 22 Juli 2008 - 08:30

    Sanne:

    He anne en eem,

    ik ben erbij 4 augustus.

    A.s. zaterdag niet, als het goed is zijn rob en ik dan aan het verhuizen, klussen is bijna klaar..

    Groetjes, Sanne

  • 23 Juli 2008 - 08:35

    Joepe:

    Ik kom ook! Moet wel om een uur of 22.00 weg, want heb nachtdienst.

    En ik wil graag cadeauwensen weten!!

  • 23 Juli 2008 - 13:40

    Ofke:

    Ben erbij!


  • 25 Juli 2008 - 12:38

    Alet:

    Anne en emily, ik ben er niet bij de 4 de...en as zondag ook niet. Misschien dat ik morgen wel mee ga naar rockit..ik bel Annelies nog wel even,

    KUS

  • 25 Juli 2008 - 13:55

    Ofke:

    Jammer Alet!!
    Dan reken ik nu op:

    Eem: brood en dipjes
    Anique: salade
    Anne: salade
    Annelies: Wijn
    Sanne: zoetigheid
    Ik: salade
    Joepsie en Sun zijn jullie van de partij?

    We moeten ook nog wat fris meenemen. Ik neem wel een pak van iets mee, iemand anders ook?

    Als iedereen z'n eigen bord, bestek en glas meeneemt komt het allemaal goed. Ook nog een paar dekentjes en klaar zijn we!

    lokatie: Grift park (bij regen M.A. de Ruyterstraat 15)
    Tijd: 17 uur

    Gezelligheid!!

    XX


  • 26 Juli 2008 - 11:20

    Nicolien:

    Veel plezier dit weekend dames!! 4 augustus kom ik graag voor de laatste keer langs bij de Boterstraat Anne voor jullie verjaardag. Ik bel jullie dan als ik op de fiets zit, want ben soms wat laat klaar op maandag. x nien

  • 04 Augustus 2008 - 20:46

    Anne:

    Dat was heel gezellig meiden, bedankt voor het supermooie cadeau!
    Wie heeft er zijn groene sjaal laten liggen? Af te halen op bovengenoemd adres...

  • 05 Augustus 2008 - 07:07

    Annelies:

    Was gezellig ja, en lekker.
    tIs mijn sjaal! xx

  • 14 Augustus 2008 - 06:27

    Annelies:

    Alet is de poule door!!
    Jeuj!!!!!

  • 15 Augustus 2008 - 18:01

    Joepe:

    Wahoeeeee!!

  • 17 Augustus 2008 - 20:43

    Joepe:

    Jezus.... wat was het spannend vandaag!! Ik moest werken, maar kon de wedstrijd nog aardig goed meekrijgen via juichende patiënten :) echt heel grappig!!

  • 18 Augustus 2008 - 15:12

    Sanne:

    Knap he van Alette en de andere dames?


  • 19 Augustus 2008 - 09:32

    Joepe:

    JEEEEEEEEJ!! Aletje, aletje!! Minimaal zilver.... niet te geloven. Echt zó goed!

  • 19 Augustus 2008 - 12:19

    Alet:

    Ha meiden,
    Ik zit midden in een hele fijne droom. Ik besef het voor geen meter! We zijn gewoon zeker van zilver, hebben alle kans op goud!! We gaan volgende week naar de Koningin, worden gehuldigd in het Holland Heiniken House...Dit is echt niet te bevatten! Bedankt voor al jullie smsjes en mailtjes!! Jullie kunnen me komen verwelkomen in het olympisch stadion maandag...op www.sport.nl, bij welkom thuis kan je kaarten bestellen. Kijk maar, ben niet teleurgesteld als jullie er niet zijn hoor! Ik zie jullie snel met zo'n enorm mooie......plak!!!!
    Hele dikke kus

  • 21 Augustus 2008 - 15:58

    Madelien:

    ALET HEEFT GOUD!
    WAANZINNIG!!!!

  • 22 Augustus 2008 - 09:49

    Emily:

    "Linda" heeft de weg naar mijn brievenbus gevonden!

  • 31 Augustus 2008 - 12:30

    Anique:

    Om op tijd aan te kondigen... ik ben volgende maand jarig(7 okt), komen jullie dan bij mij eten? Ik dacht aan 8 of 9 oktober? Wie kan?
    Groetjes

  • 03 September 2008 - 15:05

    Annelies:

    Ik kan de 8ste! 9 niet, echocursus. En 10de ga ik lekker op vakantie, jeuj!

  • 05 September 2008 - 07:22

    Ofke:

    De 8ste kan ik ook! de 9e zing ik uit volle borst mee met de pracht liederen van Jan Smit....

  • 05 September 2008 - 07:52

    Joepe:

    Ik hoop vanaf begin Oktober in Patagonië te zitten.... :)

  • 06 September 2008 - 10:17

    Anne:

    De 8e kan ik ook!

  • 08 September 2008 - 15:47

    Alet:

    Zo, dat was lache gisteren!! Ontzettend bedankt...lijkt me leuk om dit over anderhalf jaar als curling team te doen!!
    Kus
    Alet

  • 08 September 2008 - 19:44

    Annelies:

    Denk dat ik inderdaad heel goed ben in curlen, heb in Grou ook de high score van de vrouwenbowling gehaald, droom er elke nacht van professioneel te gaan, maar dr zit zo weinig geld in dat bowlen...en het is geen olympische sport. Curlen daarentegen...wanneer gaan we beginnen?
    Gister was echt een topdag. Er zijn ook een paar hele mooie filmpjes gemaakt, o.a. de Conny Veer-tongzoen shot is geweldig, en dan heb ik nog niet eens de jungletocht door mn eigen keuken kunnen bekijken. De polidames waren vandaag erg blij met de apple crumble trouwens
    En Alet, hoe was je eerste terugkomdagje? Relaxed groepje?
    Je sjaal ligt hier nog.
    Vind hem wel leuk. Wat had ik nog een extreem bolle kop op jouw feestje alet! Zie hem hier links de hele tijd langs komen, met dat gekke korte ponnietje, genant...Die tijden zijn voorbij.
    Zo, genoeg afleiding gehad, ik ga weer verder met mn presentatie maken. Artikel blijkt toch iets uitgebreider dan ik dacht Anne, kom er niet met 1 tabel overtikken, uberpis.


  • 08 September 2008 - 19:47

    Annelies:

    Ho, voor ik het vergeet! Hebben jullie m gezien?! De vriend van onze diva? Ik ook niet, maar Ruben zei dat ie op Hart van Nederland was, jahaa, onze Sieuwert! Ivm Dakar, superstoer!
    Nu zijn ze allebei beroemd! Echt lachen Alet!

    Hier nog even je liedje:
    OP GUUS MEEUWIS ‘ het dondert en het bliksemt, lalalalala’

    Laat die kurken knallen
    Ga maar lekker uit je dak
    Want Aletje , onze held
    Heeft een vette, gouden plak
    Til d’r op en pak d’r vast
    Geef haar nog een dikke zoen
    De waterpolodames, zijn Olympisch kampioen

    Als klein meisje kon ze ballen
    Ja ze had talent genoeg
    In 2000 kon ze starten
    Bij de Nederlandse ploeg
    Keihard trainen en studeren
    Elke ochtend in dat bad
    Maar ’s avonds in het weekend
    Was het feesten in de stad

    Lalalalalalal

    Coschap lopen, trainingskamp
    Geen minuut bleef onbenut
    Mooi naar Melbourne en Miami
    Maar Kirishi dat was kut
    Gezond eten, discipline,
    Want je wilde maar 1 ding,
    Strijden voor het goud
    Op de spelen van Beijing

    In de poule wat warm draaien
    Maar een prima derde plek
    Kwartfinale, Italianen
    En toen ging het nek aan nek
    Casanova, dikke trol
    Je komt er echt niet meer voorbij
    Die fout kan mij niks schelen.
    Want dat goud dat wordt van mij!

    Hongarije kon het schudden
    Want Alet zat in de Flow
    Amerikanen moesten janken
    Want Oranje stal de show
    Wie had dat ooit durven dromen
    Dat je zover komen zou
    We zijn zo trots, Alet
    Dit ererondje is voor jou!

    Lalalalalalalalalalalalalala………


  • 09 September 2008 - 11:19

    Sunna:

    Vond het ook een prachtige dag! Heb gisteren nog genoten van een heerlijk vietnamees vischen. Curlen lijkt me trouwens echt onwijs kicken. Ik heb altijd al veel van extreme sports gehouden. Ben benieuwd naar de tongzoen van Conny....
    Verders de groeten uit de bieb van het UMC, waar het nog ruikt als vanouds. Bel mij als je thee wil drinken! Ik heb namelijk geen pas meer en best wel dorst....xSun

  • 10 September 2008 - 14:27

    Anne:

    Wat... Conny Veertongzoen??? Ik heb echt iets gemist geloof ik. Mag ik vanavond komen kijken Annelies?

  • 14 September 2008 - 02:07

    Nicolien:

    Hoi, ik weet niet meer of ik je al had laten weten Anique maar heb de 8e al in mn agenda gezet. Op voorbehoud dat ik niet iets bijzonders ga doen voor Glenn zn verjaardag (= dezelfde dag als jij) ben ik erbij.

    Vond het "Alet Sijbring wint goud in Beijing" feestje helemaal geslaagd!! Gelukkig heb ik de tongzoen ook gemist Anne....

    x nien

  • 16 September 2008 - 09:02

    Sanne:

    He Anique,

    ik kan de 8e ook!
    Groetjes, Sanne

  • 16 September 2008 - 09:03

    Sanne:

    He meiden,

    wie kwamen er ook weer zaterdag (housewarming)?
    Als je het al weet of je komt, laat je het dan even weten? ivm boodschappen :)

  • 17 September 2008 - 10:10

    Joepe:

    San, ik kan helaas niet, dat etentje met vriend van Micha gaat toch door... Veel plezier zaterdag! xx

  • 17 September 2008 - 13:17

    Sunna:

    Allo! Vanaf zaterdag zit ik 10dg in Spanje dus ben helaas niet bij Sanne haar feestje. 8 Oktober ben ik er wel bij!

  • 03 Oktober 2008 - 14:38

    Anique:

    Woensdag 8 oktober bij mij eten. Ik reken op Sanne, nicolien, Annelies, Anne en Sunna. Ik dacht dat Ofke & Emily ook zouden komen, toch? Alette in de buurt?
    Gezellig, x Anique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Aígina

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 96132

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: