Groep 23... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu Groep 23... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu

Groep 23...

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg

06 Juni 2009 | Nederland, Utrecht

...wil graag daten met groep 24!! Ik kom Frank de laatste tijd regelmatig tegen en het leek hem en Anne leuk om weer eens met beide groepjes af te spreken. Ze wilden wel een BBQ doen bij hen in de tuin. Lijkt mij ook wel gezellig, toch?
Animo voor?

  • 06 Juni 2009 - 15:31

    Emily:

    Ja gezellig, ik vind het een leuk plan

  • 06 Juni 2009 - 18:37

    Annelies:

    Heel leuk!
    Ik dacht heel even dat we gehacked waren ofzo...
    Tot straks!


  • 07 Juni 2009 - 17:32

    Sanne:

    ja, dat lijkt mij ook erg gezellig!


  • 08 Juni 2009 - 07:41

    Alet:

    Datumpje prikken....misschien lastig met vakanties..

    Ben van 26 juni tot 12 juli in Toscane....als mensen nog tips hebben voor dat gebied..

    Kus

  • 08 Juni 2009 - 09:35

    Annelies:

    Nien, ben je alweer terug?

  • 08 Juni 2009 - 09:49

    Annelies:

    Nien, ben je alweer terug?

  • 08 Juni 2009 - 14:01

    Joepe:

    Ja! Gezellig! Ben altijd in voor een BBQ en een beetje 'groep 23-leden' treiteren is dan natuurlijk een mooie bijkomstigheid ;)

    Aletje, voor Toscane heb ik natuurlijk tips in overvloed, ben er net nog geweest! Als je voor de eerste keer gaat moet je eigenlijk wel naar Florence en Pisa. Siena vind ik zelf mooier, maar mijn favoriet is Lucca. Volterra en San Gimignano zijn iets kleiner (wel heel toeristisch), maar ook heel mooi. Verder kun op iedere straathoek de meest heerlijke koffie drinken (aan de bar meestal 3 keer zo goedkoop dan op het terras) en de Chianti, het ijs en eigenlijk sowieso ál het eten is onwijs lekker en betaalbaar! Als je naar het strand wil, dan kun je naar de Versilia (vrij chique badplaatsen) en als je tijd over hebt, bijvoorbeeld op de terugweg, dan is Cinque Terre (aan de kust, meer naar het noorden en eigenlijk ook geen Toscane meer) ook fantastisch. Dat zijn 5 kleine plaatsjes waar je met de auto haast niet kan komen.

    Dus.... Heb nog wel een paar boekjes voor je

    xx Joepe

  • 10 Juni 2009 - 11:15

    Anne:

    Frank had het over september, ik zal hen wel een voorstel laten doen...

  • 11 Juni 2009 - 14:58

    Sunna:

    Bakkertje, heb kaartjes voor je gekocht voor het Alhambra. Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb lekker 4 daagjes vrij, want er is weer een katholieke heilige jarig of zo(het feest heet Corpus, klinkt een beetje gothic...maar het gaat vooral om drank ende vertier)! Op een terrein in een buitenwijk is een soort Tilburgse kermis met grote tenten waar je heel veel kan eten/drinken/dansen. Heel gezellig! Misschien leuk voor volgend jaar groepje24 weekend?!
    Besos, Sunna

  • 17 Juni 2009 - 08:28

    Alette:

    Hebben jullie zin om binnenkort met z'n allen uiteten te gaan?? Bijvoorbeeld naar San siro of naar Pronto pronto!! Voorstel voor data zijn vr 17 juli, vr 24 juli, vr 31 juli??

    Laat even snel wat weten!! Andere restaurant suggesties zijn natuurlijk welkom!!

    Kus
    Alet

  • 17 Juni 2009 - 09:44

    Sanne:

    Uiteten lijkt me leuk! Ik kan alleen 17 juli, de 24e heb ik dienst en de 31e vertrek ik naar vakantie. Ben benieuwd of en wanneer de rest kan?
    Luce (Italiaans, Mariaplaats) schijnt ook heel gezellig en erg lekker te zijn...

    Sun: het lijkt me ontzettend leuk om een groep24-weekend te plannen in jouw omgeving!

    Groetjes, Sanne

  • 17 Juni 2009 - 12:30

    Emily:

    Goed idee Alet! ik kan de 17e en de 24.

  • 18 Juni 2009 - 08:23

    Annelies:

    goed voorstel alet, ik kan helaas alleen de 31ste, :-(

  • 18 Juni 2009 - 13:28

    Ofke:

    Leuk!!! Ik kan alle dagen!!

    XX

  • 19 Juni 2009 - 08:20

    Annelies:

    Dames, ik ga maandag naar Sunna, en op haar verzoek wil ik zoveel mogelijk tijdschriften meenemen, ook oude flut tijdschriften. Ik heb alleen niks (ik lees dat natuurlijk niet)...Willen degene die er de kans voor hebben nog wat tijdschriften bij mij dumpen? Ik ben het weekend aan t werk van 9 tot 9 maar dan kan je ze door de bus doen, ik kan ze vnvd ook ophalen.
    En Offie, de skibroek, kun je die langs brengen of kan ik die vanavond halen?


  • 19 Juni 2009 - 09:32

    Emily:

    ik heb nog wel een stapeltje Linda's. Die kom ik vanavond wel even brengen

  • 21 Juni 2009 - 08:32

    Anne:

    Gezellig, ik kan ook alle dagen...

  • 23 Juni 2009 - 13:00

    Nicolien:

    Ha ladies!! Ik ben net weer terug... Beetje tegenstrijdig. Heb de mooiste vakantie van mijn leven gehad en voel mij ook heel zielig en alleen. Ben dus overal voor in!! Borrels, etentjes... jullie roepen maar!! Ben net pas thuis en mijn agenda ligt nog ergens in een hoek met een berg stof en ben mijn werkschema gelukkig even kwijt, maar zal binnenkort reageren op alle data in juli, aug en sept...

  • 23 Juni 2009 - 14:55

    Emily:

    He Nien, gezellig dat je er weer bent! was zeker wel moeilijk om glenn daar achter te laten?

  • 24 Juni 2009 - 07:50

    Anne:

    Wie heeft er zin in Rockit, zaterdag 25 juli?? Ik zeg laat die regenjassen maar komen!!

  • 25 Juni 2009 - 19:41

    Nicolien:

    Aletje, ik kan op vrijdag 17 juli uit eten en op 31 juli. andere week heb ik dienst.

    Anne, Rockit lijkt mij ook een leuk plan. En duimen voor lekker weer... Moet je daar kaarten voor kopen, of kan dat aan de deur?

    Met groep 23 BBQ lijkt mij ook gezellig. Laat Frank en Anne gewoon een dattum prikken en dan kijken we wel wie er kunnen.

    Heerlijk al die leuke plannen!!

  • 26 Juni 2009 - 11:10

    Alet:

    He meiden,

    Ik ben zo toe aan vakantie...gelukkig ga ik morgen ochtend en laat de database, review en al die andere onbelangrijke...verslagenachter me..Maar iets heel anders...17 juli lekker eten bij San Siro?? Pronto Pronto? Sorry Lies, maar de rest kan allemaal de 17 de... van Joepe weet ik het alleen nog niet. Kan iemand, zodra iedereen accoord is, even reserveren?? Lies, we doen het gewoon snel nog eens...en denk allemaal alvast na of jullie zin hebben om ooit (2010)...met z'n allen in een ster restaurant te eten?? Beluga ofzo?
    Dikke kus en tot na mijn vakantie!

  • 28 Juni 2009 - 16:22

    Sanne:

    Ik wil best reserveren hoor.. San siro of pronto pronto, mij maakt het niet uit! Heeft iemand een voorkeur? En Joeps, kan jij dan ook?

    XX

  • 29 Juni 2009 - 13:00

    Nicolien:

    Ik ken beide restaurants niet, dus heb niet echt een voorkeur... iemand anders voorkeur?

  • 01 Juli 2009 - 11:59

    Joepe:

    Hier Joepe, vanonder een steen....

    Sorry hoor, beetje late reactie, maar ben erbij de 17e gezellig!!

    xx

  • 01 Juli 2009 - 12:46

    Emily:

    Heb net even gegoogled; Zag dat Pronto pronto van Mammoni is en mammoni is meestal wel lekker. Die dan maar doen? Wilde jij reserveren Sanne?

  • 02 Juli 2009 - 15:12

    Annelies:

    Hallo!
    Is niet erg hoor van de 17e. Veel plezier i.i.g.
    Ben dinsdag teruggekomen van vakantie bij Sun, was heel leuk!!!
    Ben weer volledig ontspannen teruggekeerd! Zie jullie hopelijk snel weer op een volgende date!

  • 02 Juli 2009 - 16:38

    Anne:

    Tijdens mijn redelijk talentloze inspanningen op het beachvolleybaltoernooi kwam ik Frank weer tegen (die wel talent had, want hij stond in de finale) en hij vroeg zich af of wij 31 juli zouden kunnen. Het is dan namelijk weer 90's now in Tivoli, en dat leek hem wel een leuke combi aangezien we elkaar daar vaker tegen zijn gekomen. Nou zijn er ook een hoop die de 31e konden, dus dat lijtk mij geen slecht idee. Zal ik tegen Frank zeggen dat wij graag komen?

  • 02 Juli 2009 - 20:37

    Annelies:

    Prima!!! Ik kan!!

  • 03 Juli 2009 - 21:33

    Nicolien:

    ik ook!

  • 05 Juli 2009 - 14:40

    Sunna:

    Haai! Vannochtend heb ik lekker een stokbroodje met pindakaas en hagelslag op, hmmm...jammie! Met dank aan Annelies. Ook nog wil ik in het bijzonder mijn eeuwige dank betuigen aan Emily en Linda. Das toch fijn voor op het strand!
    xxxSun

  • 07 Juli 2009 - 07:56

    Emily:

    We gaan dus de 17e eten met: alet, nicolien, sanne, anne, joepe, ofke en emily?
    Zal ik reserveren bij pronto pronto om 19:30?

  • 08 Juli 2009 - 08:58

    Ofke:

    De 31ste heb ik een bruiloft, jammer!

  • 08 Juli 2009 - 11:48

    Emily:

    ik kan de 31e

  • 09 Juli 2009 - 09:45

    Sanne:

    He Eem,
    sorry voor de radiostilte, ben vorige week begonnen met mijn combinatie opleidjng apeldoorn en voortzetten onderzoek, dat is best even pittig samen.

    Als jij wilt reserveren, heel graag!

    Vrijdag de 31e kan ik ook.

    Groetjes, Sanne

  • 14 Juli 2009 - 08:52

    Emily:

    ik heb voor vrijdag om 19:30 gereserveerd bij Pronto pronto

  • 14 Juli 2009 - 11:56

    Joepe:

    Mooi! I'll be there, xx

  • 15 Juli 2009 - 11:12

    Alet:

    Goed geregeld Eem!! Heb er zin in!
    Tot vrijdag!
    Kus

  • 15 Juli 2009 - 18:24

    Nicolien:

    Leuk ik ben er ook om 19.30! Ik ga zaterdag de nachtdienst in, dus ik ben overal voor in om mijn ritme eens goed om te draaien haha.
    Tot vrijdag ladies!

  • 20 Juli 2009 - 07:57

    Emily:

    Het zomermenu van Beluga is €150,- en het bijpassende wijnarrangement €75,-
    Laten we alvast gaan sparen

  • 20 Juli 2009 - 16:00

    Ofke:

    Ben erbij hoor!!!!

    X

  • 21 Juli 2009 - 11:22

    Anne:

    Oeh...ik doe alvast 20 euro in een envelopje!

  • 22 Juli 2009 - 10:31

    Nicolien:

    Pfff...dat is nog eens iets anders dan 40 euro bij pronto pronto inclusief alles. Ik ga er even over nadenken.
    Zit t/m vrijdag in de dienst maar heb de rest van het weekend vrij. Iemand nog leuke plannen?

  • 24 Juli 2009 - 10:21

    Nicolien:

    Mochten jullie vanavond nog de stad in gaan vor een borrel, zouden jullie mij dan willen smsen. Ik ben rond 1.00 uur klaar, ben dan wel heel moe, maar heb vast nog wel zin in 1 biertje...

  • 26 Juli 2009 - 10:42

    Alette:

    Wie komen er as vrijdag bij mij eten?? kus Alet

  • 26 Juli 2009 - 14:07

    Emily:

    Ik kom graag eten!

  • 26 Juli 2009 - 16:29

    Anne:

    Ikkes!

  • 27 Juli 2009 - 14:02

    Ofke:

    Ha Aletje!

    Weet het nog niet zeker, maar laat het je op tijd weten.

    X

  • 28 Juli 2009 - 16:43

    Nicolien:

    ikke ook!! Roept u maar hoe laat! xxx

  • 28 Juli 2009 - 20:55

    Joepe:

    Ik stap morgen in het vliegtuig naar.... IJsland!! Maar zal vrijdag aan jullie denken als ik lekker met mn luie gat in een hotpool zit :)

    xx

  • 29 Juli 2009 - 08:30

    Annelies:

    Ehhh...hebben we vrijdag niet een date met Anne en Frank? VOor de BBQ? Gaat dat nog door?
    Zoniet, dan natuurlijk gezellig bij Alet, maar misschien moeten we dat eerst checken, Anne heb jij zn nummer?

  • 29 Juli 2009 - 09:33

    Alette:

    Dat ging niet meer door! Die meiden konden volgens mij niet.
    BBQ-en wordt lastig, want ik heb geen BBQ. En omdat ik over 3 weken ga verhuizen naar Amsterdam (zonder tuin/balkon) ga ik hem ook niet meer kopen! Vanaf 17 aug zijn jullie van harte welkom op de lijnbaansgracht 18!! Tot vijdag!

  • 29 Juli 2009 - 14:34

    Emily:

    Alet, wat leuk dat je gaat verhuizen, en zo snel al! Vrijdag dus wel eten, maar geen bbq?

  • 30 Juli 2009 - 07:01

    Ofke:

    Aletje! Volgens mij heb ik wat gemist, verhuizen???? Wat cool!!!
    Ben er vrijdag toch niet bij, veel plezier!

    X

  • 30 Juli 2009 - 07:52

    Annelies:

    Joeps: fijne vakantie!!
    Of: jammer dat je niet kan, heb je al eeuwen niet gezien!

  • 30 Juli 2009 - 21:06

    Nicolien:

    Wow aletje..... wat een nieuws!!! Ga je nu al utrecht verlaten: over 2 weken?? Is dat dat ene pand waar je over vertelde? Ik spreek je (en de rest natuurlijk ok!) graag vrijdag! Hoe laat komt het uit? Niet weer tot 22.00 in het zks blijven he.. want dan hebben we honger

  • 30 Juli 2009 - 21:06

    Nicolien:

    Wow aletje..... wat een nieuws!!! Ga je nu al utrecht verlaten: over 2 weken?? Is dat dat ene pand waar je over vertelde? Ik spreek je (en de rest natuurlijk ok!) graag vrijdag! Hoe laat komt het uit? Niet weer tot 22.00 in het zks blijven he.. want dan hebben we honger

  • 31 Juli 2009 - 16:29

    Alet:

    Vergeten te zeggen; Vanaf half 8 van harte welkom!! Bel anders maar!
    Kus

  • 01 Augustus 2009 - 16:50

    Alette:

    Vond het erg gezellig gisteren...ik wil graag kaarsen en witte wijn voor mijn house warming...
    18-19-10 september jordaanfestival...zet maar in je agenda!

  • 01 Augustus 2009 - 19:50

    Anne:

    Jaaaa, was zeker gezellig!!
    Nog even als reminder en voor degenen die er niet waren; dinsdag zijn jullie welkom bij mij om met een lekkere prosecco te proosten op mijn verjaardag en dan gaan we daarna eten bij Badhu

  • 04 Augustus 2009 - 06:25

    Anne:

    Hoi Dames, komen jullie vanavond rond een uurtje of half 7 a 7 uur bij mij, dan zijn we om half 8 bij Badhu. En Ofke, kun jij Sunna's skibroek aan Eem meegeven, dan neem ik die mee naar Granada...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 96130

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: