Borrel? - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van groep24 - WaarBenJij.nu Borrel? - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van groep24 - WaarBenJij.nu

Borrel?

Door: Sunna

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2008 | Wallis & Futuna, Matâ'utu

Vrijdag?
14 maart?
Borrel?
Wie doet er mee?

  • 13 Maart 2008 - 22:00

    Anne:

    Wel fijn dat we regelmatig verhuizen! Ik ga morgen wel borrelen, maar dan met mijn collega's (=joepe!! en vele anderen)...

  • 14 Maart 2008 - 11:45

    Annelies:

    Sun, mijn plannen voor vanavond staan nog niet helemaal vast. Ben misschien bij Daan. Ik bel je nog wel.

  • 20 Maart 2008 - 19:16

    Alet:

    Wat doen jullie 5 april? Als er een beetje animo is, wil ik dan misschien wel een etentje of feestje geven?
    Joepe had je ook plannen? Anders samen?
    Ben vrijdag en zaterdag in Rome...daarna weer bereikbaar! Bedankt voor alle sms en e(kaartjes)
    Kus


  • 20 Maart 2008 - 21:41

    Joepe:

    Lieve Aletje,

    Héééél erg gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Ik wilde misschien ook wel mn verjaardag vieren dit jaar. Samen lijkt me gezellig! We hebben het er nog wel even over, als iedereen die zaterdag dan maar vrij houdt ;) xx

  • 21 Maart 2008 - 09:35

    Sanne:

    zaterdag 5 april is vrijgepland in mijn agenda voor jullie :)!!

  • 21 Maart 2008 - 15:50

    Sunna:

    Aletje! Ik heb 5 april nachtdienst dus meer dan een etentje zit er niet in....helaas.

  • 21 Maart 2008 - 18:16

    Emily:

    ik ben erbij de 5e!

  • 21 Maart 2008 - 20:54

    Anne:

    Ik ben er ook bij de 5e. Ik kom misschien wel met hoedje en al, want ik ga eerst naar de bruiloft van mijn nicht!

  • 21 Maart 2008 - 21:27

    De Paashaas:

    VROLIJK PASEN!!

  • 22 Maart 2008 - 12:33

    Anique:

    Ik heb 5 april al een verjaardagsfeestje... maar misschien kan ik later op de avond me bij jullie voegen??

  • 22 Maart 2008 - 16:03

    Nicolien :

    Leuk plan, ik kan ook de 5e!

  • 25 Maart 2008 - 11:18

    Ofke:

    Ik weet het nog niet zeker, de vierde ben ik ook in Utrecht, dus zit de 5e waarschijnlijk in Grunn....

    X

  • 25 Maart 2008 - 19:35

    Alet:

    Ik moet natuurlijk alles nog met Joepe overleggen, maar zag toevallig dat er de 5 de ook een "we all love 90-80's" feest in de winkel van sinkel is!! Lijkt dat jullie ook wat? Vorige keer was het erg leuk!
    Kus

  • 25 Maart 2008 - 20:09

    Alet:

    Of Girls love DJ's in de Tivoli....ook leuk!!

  • 26 Maart 2008 - 07:19

    Joepe:

    80's-90's feestje! Leuk!! xx

  • 28 Maart 2008 - 17:43

    Alet:

    Schatjes
    Wie gaan er na het eten van 5 april mee feesten in de winkel van sinkel??
    Laat mij het even snel weten!
    Kus

  • 29 Maart 2008 - 18:15

    Nicolien:

    ik ga denk ik wel mee naar de winkel! Leuk om jullie dan weer te zien. Zit nu weer ion de nachtdienst. En zit dit weekend midden in de verhuizing (ga samen met Glenn 1 verdieping naar boven..) Zin om jullie te zien volgend weekend!
    anne wat goed dat je op gesprek mag komen... wanneer is het?

  • 01 April 2008 - 12:14

    Sunna:

    Hallo iedereen! Bedankt voor jullie verjaardagSMSjes! Ik ben nog 1 nachtje in Toledo en dan weer in De Bilt. Heb vandaag alle papieren naar een of ander ministerie in Madrid gebracht om mijn diploma om te zetten naar een Spaanse dokterstitel....dat duurt nog wel een paar maanden, lang leve de bureaucratie. Aletje, ik heb dit weekend nachtdienst dus kan helaas niet mee naar het feestje.
    En Anne, meugde gij op gesprek komen? Das mooi! En denk er aan: reflecteren, daar houden ze van!
    Tot snel, liefs Sunna

  • 01 April 2008 - 12:53

    Annelies:

    Alet, Ruben gaat toch niet mee naar het feest zaterdag want hij blijkt al een ander feestje te hebben. Hoop dat je nog geen kaartje voor hem had besteld.
    Sun, ook nog vanaf de site gefeliciteerd.

  • 03 April 2008 - 14:27

    Alet En Joepe:

    Halloooo

    Hier dan even een update voor ons feestje. Jullie zijn van harte welkom vanaf een uur of 7 op zaterdag 5 april op de rozenstraat 41 voor een hapje en een drankje.
    Daarna zullen we een dansje gaan wagen in de winkel van sinkel en wel op het "supervette" WEALLLOVE 80's&90's!!!
    Hiervoor heb ik reeds kaarten besteld a 11,50 p stuk, zo u zo vriendelijk willen zijn om dit bedrag over te maken op 18 12 65 842, tnv A.H. Sijbring.
    Alvast bedankt. Emily jij hoeft het niets over te maken...want ik heb nog schuld bij jou.....
    Dikke kus!! Tot zaterdag!

  • 04 April 2008 - 13:22

    Annelies:

    Dat klinkt allemaal goed!
    Geld is onderweg!

  • 07 April 2008 - 12:18

    Annelies:

    Haha, die foto's!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Wallis & Futuna, Matâ'utu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 961
Totaal aantal bezoekers 96131

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: