Asjemenou...... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu Asjemenou...... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu

Asjemenou......

Door: Sunna

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Warempel, zie ik zowaar reacties op die goeie ouwe site.....
Dus dan hier een verslag wederom vanaf de SEH in Granada. Heden ten dagen ben ik hier werkzaam als arts assistent oogheelkunde gedurende de ochtenden en doe ik net alsof ik den spleetlamp beheers .... Soms meet ik zelfs een oogdrukje!
Maar goed, het verslag was eigenlijk meer een vraag. Wat doen jullie zaterdag 25 juni? Is er misschien animo voor een feestje? Tis ook oerol maar das misschien een beetje ver. Zou het heel leuk vinden om jullie weer te zien!
Bessssssos Sunna

  • 23 Mei 2011 - 14:08

    Anique:

    Sunna?? oogheelkunde? Is dit onderdeel van het SEH werk of is er een andere reden?
    Ik kan helaas niet 25 juni (vakantie), maar wie weet een volgende keer.
    Groetjes!

  • 24 Mei 2011 - 18:14

    Anne:

    Hmmmm oogheelkunde...leuk? Als je 25 juni naar Limburg zou willen komen ben ik wel in voor een feestje. Daar tref je dan ook Annelies en Alet, want wij zijn dan de Limburgse heuvels aan het beklimmen...Ben je dat hele weekend in NL?

  • 25 Mei 2011 - 17:44

    Sunna:

    Limburgse heuvels?? Is dat zaterdag? Kan ik ook meedoen?
    Anique, helaas we worden geen colega´s....ik klungel maar wat aan aan met den spleetlamp, hoort bij de opleiding!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 96057

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: