Weer terug in Granada....... - Reisverslag uit Granada, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu Weer terug in Granada....... - Reisverslag uit Granada, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu

Weer terug in Granada.......

Door: Sunna

Blijf op de hoogte en volg

05 Januari 2010 | Spanje, Granada

Hallo! Dat was gezellig om jullie allemaal weer te zien in het mooie besneeuwde Nederland! Nu zit ik weer in een regenachtig zuid Spanje op de eerste hulp. Maar...gelukkig komt er bijna niemand, want Spanjaarden zijn namelijk bang voor regen en dan blijven ze allemaal lekker binnen met de verwarming op 25graden.
Het lijkt me trouwens heel leuk als jullie ergens in mei langskomen!
En oja, ook nog een gelukkig nieuwjaar en een feliz año nuevo natuurlijk voor degenen die ik dat nog niet gezegd heb of voor degenen die ik dat wel gezegd heb, maar die te dronken waren om het zich te herinneren!
Heel veel liefs Sunna
ps Heeft iemand een zwarte korte jas met capuchon gevonden, type ik-be-niet- warm-maar-help-wel-goed-tegen de-regen??

  • 05 Januari 2010 - 20:05

    Anne:

    Jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar!! Ook voor degenen tegen wie ik het misschien wel heb gezegd, maar waarbij ik te dronken was om goed te articuleren, dus die het misschien niet goed konden verstaan ;-)
    Sunna, ik heb trouwens je jas niet bij mij gevonden helaas, dus ik hoop dat hij nog ergens anders tevoorschijn komt...

  • 10 Januari 2010 - 16:33

    Ofke:

    Lieve Sun,
    vond het super gezellig dat je er was! Ik geniet volop van je sjaal, het is hier nog steeds hard nodig!

    Zondag 17 janauri wil ik mijn verjaardag vieren, heel veel eten en drinken, vanaf 15.30 bij mij. Wie o wie meldt zich aan?

    XX

  • 25 Januari 2010 - 15:49

    Sunna:

    Het is hier heel stil.....toch maar hopen dat mijn bericht aankomt...
    Volgens mijn Holland verjaardagskalender is Ofke vandaag namelijk echt jarig! GEFELICITEERD! Alweer 18 geworden, ongelooflijk! geniet ervan! Kus Sun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 96061

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: