HUISFEEST!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van groep24 - WaarBenJij.nu HUISFEEST!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van groep24 - WaarBenJij.nu

HUISFEEST!!!

Door: Sunna

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En jawel, het is weer zover: zaterdag 15 september is er een huisfeest back in the Villa! Het wordt een groot feest met bands, DJs en theater. Er zijn waarzeggers, vuurspuwers en iedereen kan wodkaroetsjen!!! Natuurlijk mag een thema niet ontbreken: Carnivale. Huh?....wes de? Nou, dat is een serie die op TV was over een rondreizend bizar circus dat in de jaren '20-'30 door de mysterieuze woestijnachtige gebieden van Texas trok. Zij hadden bij zich den vrouw met de baard, de dansende siamese tweeling, hier en daar een dwerg, een zeer opwindende striptease-act, maar vooral magie en mysterie..... Laat hier je kledingstijl door inspireren, zeg je weekenddiensten af en komt allen! de officiele uitnodiging volgt.

  • 13 Augustus 2007 - 10:02

    Emily:

    Voor morgenavond reken ik op Anique, Joepe, Alet en Annelies. Sunna, ga jij varen?
    tot morgen

  • 13 Augustus 2007 - 15:54

    Anne:

    Sorry Eem, voor mijn late reactie. Was niet altijd helemaal bij, maar morgen bwn ik er wel!! Tot dan...

  • 14 Augustus 2007 - 06:39

    Nicolien:

    Dag lieve meiden!! Weer terug van vakantie!! Wat is vakantie toch heerlijk, maar ja werken is ook wel heel fijn (ahum).. Zoveel gezien en gedaan!! En glennie weer mee naar huis genomen!

    Ben er helaas niet vanavond. Kunnen jullie vanavond misschien alvast een nieuwe date plannen?? Leuk om binnenkort even bij te kletsen.

  • 16 Augustus 2007 - 13:01

    Emily:

    Recept visschotel voor +/- 7 pers.
    ingredienten:
    500 gr fusili
    2 eetl olie
    2 uien, dun gesneden
    2 teentjes knoflook
    2 dl visfond
    2 dl droge witte wijn
    5 dl roomculinair/kookroom
    1 visbouillontablet
    200 gr krabsticks/surimi in stukjes
    2,5 dl creme fraiche
    4 st kabeljauwfilet (400 gr)
    125 gr garnalen
    half pakje gerookte zalm in stukjes
    geraspte kaas
    dille/bieslook

    Bereiding:
    olie met uien en knoflook bakken.
    visfond, wijn, roomculinair en visbouillon tablet toevoegen. aan de kook brengen.
    (ontdooide)kabeljauwfilets van te voren heel kort koken in visfond (kan ook in visbouillon gemaakt van bouillontablet)
    kabeljauw in stukjes, garnalen, zalm, surimi en creme fraiche toevoegen.
    Even koken. Op smaak brengen met dille/bieslook, peper en zout.

    De gekookte fusili in een ovenschaal doen, vissaus eroverheen, geraspte kaas eroverheen. In de oven op 180 graden totdat de kaas gesmolten is en ovenschotel pruttelt.

  • 16 Augustus 2007 - 16:34

    Anne:

    mmmmmmmmmmmm!

  • 22 Augustus 2007 - 09:08

    Anne:

    Even een update over Alet:
    De nationale waterpoloploeg heeft, een dag na de verrassende remise tegen Rusland, met 11-7 (4-1, 3-2, 1-1, 3-3) gewonnen van Duitsland...Alette Sijbring (2)...Dankzij de zege is Oranje zeker van een plek bij de eerste drie in de poule. De beste twee van de groep plaatsen zich voor de halve finales...Woensdag speelt Nederland om 12.30 uur Nederlandse tijd tegen Hongarije. Een dag later is het zwakke Tsjechië de laatste tegenstander in de groepsfase.

    Ik zeg HUP ALETJE!!!!

  • 23 Augustus 2007 - 09:11

    Anne:

    Ziet die knappert van een alet even goed bezig daar!!

    De Oranjedames hebben met 7-4 (1-1, 1-1, 4-0, 1-2) gewonnen van Hongarije. Oranje zet met de stunt van formaat een grote stap richting de halve finale van het olympisch kwalificatietoernooi in Kirishi...

  • 23 Augustus 2007 - 09:12

    Anne:

    Haha, sorry jongens, heb de hele week avonddienst en ben dus 's ochtends te suf om veel nuttige dingen te doen. Vandaar deze leuke updates!!

  • 24 Augustus 2007 - 13:50

    Joepe:

    Wat een gave foto!! We zouden het toch bijna normaal gaan vinden hè... zo'n beroemdheid in ons midden ;) 23-2 tegen Tjechië, dus tweede in de poule! Go Aletje!

  • 30 Augustus 2007 - 14:27

    Alet:

    boe

  • 30 Augustus 2007 - 14:48

    Alet:

    Iedere keer als ik een berichtje wilde zetten hier, lukte het niet....behalve boe...
    Dus bij deze bedankt voor alle berichtjes!! Daar moet natuurlijk op gedronken worden, maar helaas kan ik alleen maar vanavond en mischien zaterdagavond....dinsdag ga ik alweer naar Mexicooooo...
    Dikke kus

  • 31 Augustus 2007 - 16:30

    TEst:

    test

  • 31 Augustus 2007 - 16:31

    Annelies:

    Alet, echt super!
    Kan helaas niet de overwiniing mee vieren, ga zo weekend naar oostende met mn ouders. Veel plezier in Mexico
    !!
    wie kan er vrijdag 7 sept eten + borrelen??
    Bij mij of in de stad??

    xx

  • 31 Augustus 2007 - 21:41

    Anique&Nicole:

    Ola Chica^s,
    Aletje! Wat goed, we zijn trots op je!
    Mogen we allemaal komen kijken bij de olympics?
    Wij zitten lekker warm in porto tussen de sao Joao en de redbull airrace! Echt kicke| Veel cerveca, porto en grande fiesta met mensen uit de hele wereld. Helaas geen lekkere kerels, tenzij je van apoide, mongolide non-slissers houdt. Nicole, alias 1-oogje (allergische reactie op haar rechter oog na een muggenbeet), maakt nu helemaal geen kans meer bij Joao,(lees Schwaaow) het enige lekker hapje hiero. Ik ben achtervolgd door een langharige cello spelende duitser.. bah. Nicole vindt dat mijn pufjes stinken, maar ik vind de hare erger.. dit na Macdonalds icm port.
    Bom noite...

  • 03 September 2007 - 17:30

    Sunna:

    He Anique!
    Dat klinkt mooi, Portugal, vooral de mannen....dus. Ik ga over 3 weken ook naar Portugal. Wil je voor mij de hipste partytapasspots onthouden? Verder zal Cesar de apoide, mongoloide medemensspecie wel wegjagen met zijn eigen oerroepsels en slisgeluiden. Nog veel plezier daar!
    Liefs Sunna

  • 05 September 2007 - 09:17

    Annelies:

    Jullie hoeven niet met z'n allen tegelijk te reageren over vrijdag...

  • 05 September 2007 - 14:01

    Emily:

    Ik ben vrijdagmiddag waarschijnlijk wel toe aan een borrel aangezien ik die dag van 2-4 examen heb. Dus annelies, ik ben erbij

  • 05 September 2007 - 14:40

    Sanne:

    test

  • 05 September 2007 - 14:42

    Sanne:

    Annelies: ik heb al verschillende keren deze week geprobeerd te reageren, maar krijg steeds een foutmelding als ik op plaats recatie druk, en mijn bericht wordt niet geplaatst...
    Het lijkt mij leuk om vrijdag te borrelen..
    Al een idee waar en hoe laat?

  • 05 September 2007 - 16:32

    Nicolien:

    Hoi meiden, na mijn tweede vakantie in Portugal (dus ook ik kan meepraten over de geweldige mannen daar... gelukkig heeft het land meer te bieden dan alleen dat) blijf ik nu voorlopig even in nederland.
    Vrijdag kan ik helaas niet want we gaan uit eten met alle assistenten voor het afscheid van van Gijn. Gaat er zaterdag toevallig iemand van jullie naar LIEF festival in Utrecht?
    Hoop jullie snel weer te zien. x


  • 05 September 2007 - 17:24

    Joepe:

    Ik ben er vrijdag helaas ook niet bij, want ik ga dan (na de kat bij Of en Eem te hebben gedropt) richting Italie!! Ook leuk.

    Kus

  • 06 September 2007 - 18:50

    KAARTEN LIEF:

    Hoi meiden, als iemand besluit om ook naar LIEF te gaan... ben er net achter dat we teveel kaarten hebben besteld, 2 huisgenoten gaan ineens niet mee, dus laat dan even weten als je zin hebt. Is leuk feest aanstaande zaterdag van 11 tot 23 overdag in Utrecht met vele DJs... dus dat wordt dansen, check evt de site: www.lieffestival.nl als je geinteresseerd bent.

    Veel plezier met de borrel morgen!

    x nien

  • 06 September 2007 - 21:16

    Sunna :

    Hallo allen! Als men de borrel wat kan rekken tot vanaf ongeveer 23.00 ben ik er zeker bij! Met andere woorden: wie gaat er mee dansen in de ekko morgen,vrijdag dus? (hipperdepippe balkanbeatsklezmerfunktechnowhatever).
    Ik ben er in ieder geval, lijkt me leuk de borrelaars daar te zien. Ik ga niet mee borrelen, want Cesar komt weer naar Nederland en daar wil ik wel even bij zijn. Annelies bedankt voor de Kim connectie, Cesar gaat dus daar in onderhuur. Lekker knus bij Carmen en boven Aletje. Gezellig!

  • 07 September 2007 - 06:52

    Madelien:

    dag dames,

    vanavond een BBQ, dus niet aanwezig...
    veel plezier en tot een volgende keer

    Madelien

  • 09 September 2007 - 02:01

    Priscilla En Bianca :

    Ola, hier een berichtje vanuit mexico...kan natuurlijk niet achter blijven...hier geen mooie mannen...of ik zie ze niet meer...want ik ben zo verliefd...en wil heel graag dat jullie hem, Sieuwert, snel een keertje zien...en ik wil ook heel graag een keer met zijn allen iets leuks doen...lekker uiteten bijvoorbeeld op een vrijdag of zaterdag....Verder is het hier in playa del carmen met...Bianca, hebben ons namen aangepast aan het gepeupel hier, top....!!
    Ik vind dat we elkaar te weinig zien en mijn goeie voornemen voor naar de vakantie is om daar verandering in aan te brengen...maar dat kan ik natuurlijk niet alleen..
    Iedereen is alvast uitgenodigd van 8 to 24 aug in Beijing..en verder staat bijvoorbeeld het filmfestival voor de deur...gezellig??
    Ik hoor het wel...hele dikke kus van Pris en Bianc

  • 09 September 2007 - 16:05

    Emily:

    Zo te lezen zit er iemand op een hele grote roze wolk... veel plezier nog in Mexico en een date als je weer terug bent lijkt me een goed plan

  • 12 September 2007 - 12:58

    Nicolien:

    Ofke en ik hebben een idee voor een weekend in november: Eindelijk eens even bijkletsen!!! Plan is een huisje ergens in buurt randstad zodat iedereen zoveel mogelijk kan aansluiten. Het enige wat je hoeft te doen is:

    1. enthousiast reageren en
    2. melden welk weekend je kunt.

    Weekend dat de meesten kunnen wordt gekozen. Of en ik regelen de rest.

    9/10/11 nov of 23/24/25 nov

    kus nien

  • 12 September 2007 - 14:12

    Sanne:

    Lieve meiden,

    leuk idee! Ik kan tot nog toe beide weekenden.
    Hoop dat er snel en veel gereageerd wordt, dan kunnen we lekker een heeel weekend bijkletsen!

    XX, Sanne

  • 12 September 2007 - 14:16

    Sanne:

    en sunna.. ik weet niet zeker of ik al eerder gereageerd had op jouw uitnodiging van je huisfeest. Het lijkt me hartstikke leuk, maar ik heb dit weekend familieweekend met de fam van Robert, en naar mijn beste weten zitten we in een boerdeij in Friesland. Ik moet dus helaas (weer) overslaan. Ik hoop dat er een aantal anderen wel kunnen en mooi verkleed komen! Dan worden het vast weer mooie foto's...In ieder geval veel plezier.

    Liefs, Sanne

  • 12 September 2007 - 18:04

    Sunna:

    Dat lijkt me een mooi idee van dat weekend! Ik kan allebei de weekenden en als ik weet welke het wordt vraag ik vast vrij, zodat ik in het weekend geen diensten heb.
    Wat betreft ons feest wordt het echt weer supermooi allemaal. We zijn al druk bezig met de voorbereidingen. Vandaag heb ik een oude woonwagen omgebouwd tot waarzegplekje! Volgens mij komt er trouwens niemand van groepje 24 wat op zich een redelijk treurige zaak is, maar ja......

  • 12 September 2007 - 19:04

    Emily:

    Tot nu toe kan ik ook beide weekenden (lichte voorkeur voor 23/24/25)

  • 14 September 2007 - 16:25

    Madelien:

    dag dames,

    november is voor mij een beetje lastige maand. eea is al gepland. stoor je dus niet aan mij, en mocht het zo uitkomen dat ik er bij kan zijn is het mooi meegenomen.

    groetjes Madelien
    ps. Sunna, mooi feest toegewenst!

  • 15 September 2007 - 19:23

    Anne:

    Jaaa, heel leuk plan van dat weekendje!! Ik kan alleen het eerste weekend (9/10/11), want het tweede weekend moet ik op zaterdag de nacht in...Als het toch het tweede weekend wordt, zou ik natuurlijk iets eerder af kunnen haken:(

    Dikke kus voor jullie allen,
    X

  • 17 September 2007 - 06:05

    Anique:

    Hai meiden,

    Ik ben beide weekenden in equador, helaas...

  • 17 September 2007 - 09:21

    Alet:

    Ik kan het eerste weekend wel voor een deel, moet wel gewoon spelen, ander weekend heb ik waarschijnlijk europacup...
    dikke kus

  • 17 September 2007 - 11:51

    Annelies:

    Zo, weer een weekenddienst overleefd. Deze was een stuk beter te doen gelukkig. Sun, hoe was je feest???? Leuk idee van de weekenden, ik kan allebei wel!
    xx

  • 17 September 2007 - 18:34

    Alet:

    Hebben er mensen zin om vrijdagavond een drankje te drinken, moet zelf wel eerst spelen, maar lijkt me wel gezellig om jullie weer even te zien, het is al zo lang geleden!
    Kus

  • 19 September 2007 - 12:25

    Annelies:

    Alet, goed voornemen om de vrijdagavondborrel te doen herleven. Wat meer reacties zou leuk zijn. Deze vrijdag ben ik er niet bij oodr nachtdienst, al kan ik evt wel tot half 9, maar vanaf die week daarna is het weer vaste prik.
    x

  • 19 September 2007 - 17:25

    Anne:

    Borrel lijkt me gezellig, maar ik heb eerst een borrel van een collega die morgen gaat promoveren. Zal ik me daarna bellen om aan te sluiten?
    X

  • 19 September 2007 - 18:07

    Emily:

    Goed plan om de vrijdagborel nieuw leven in te blazen. Deze week kan ik helaas niet...

  • 19 September 2007 - 18:50

    Annelies:

    Die gast op de dom speelt nu maak me gek van joling, supergrappig...

  • 19 September 2007 - 19:54

    Sanne:

    Vrijdag borrelen lijkt me leuk.
    Ik ga dit weekend op assistentenweekend, en volgens mij is dat gepland in Friesland (horen we morgen), dus voor mij zou evt. borrelen voor 20:30 het beste uitkomen. Ik weet alleen niet zeker of het de bedoeling is of we vrijdagavond al redelijk op tijd in friesland (?) zijn, dan wordt het voor mij lastig om nog even te borrelen...
    Als er mensen zijn die aan het begin van de vrijdagavond gaan borrelen ??, dan bel ik wel of ik nog even kan aansluiten en waar jullie zijn.

    X, Sanne

  • 20 September 2007 - 04:28

    Sunna:

    Hallohallo, ik wil ook best borrelen. Wordt het nu een vroege of een late borrel??
    Alette en Anne: late borrel
    Annelies en Sanne: vroege borrel
    Sunna liefst vroege borrel...dus...uhh...tja...ik kan er op dit moment verder even niet over nadenken....tja...ook nachtdienst gehad (het is in de mode) en het ook overleeft evenals de patienten.

  • 21 September 2007 - 09:19

    Alet:

    Ik denk dat het voor mij GEEN borrel wordt...ben een beetje ziek aan het worden...zielig he!
    Volgende week heb ik een borrel in A'dam....
    Dikke kus

  • 21 September 2007 - 12:48

    Sanne:

    Volgens mij is het afspreken van de vrijdagmiddagborrel vooralsnog een ambitieus plan. Iedereen is hartstikke druk, zit in de dienst, etc..

    Ik ga er een beetje van uit dat er geen borrel is deze vrijdag, gezien niet heel veel mensen kunnen. Zowel, dan ben ik er zeker bij!

    Groetjes, Sanne

  • 22 September 2007 - 22:24

    Joepe:

    Dag ladies, ik ben ook weer in den lande! Inmiddels zowel lichamelijk als geestelijk... het is me nog best lang gelukt om mijn vakantieroes vast te houden door net voor de 2e keer The Holiday te kijken (Anne, hij was weer heerlijk romantisch ;))
    Zie verder dat er druk gecorrespondeerd wordt, heel goed!! Hoop dat je huistfeest weer een groot succes was Sun? Voor gezellige weekendjes ben ik natuurlijk altijd in. Het weekend van de 24e heeft mijn voorkeur aangezien ik zaterdag de 10e dienst heb... (zou eventueel een poging kunnen doen om die te ruilen, maar dan moet ik het wel een beetje op tijd weten).

    Tot snel! x

  • 27 September 2007 - 19:57

    Borreltijd:

    Jawel hoor, een nieuwe poging....
    Wie gaat er morgen mee borrelen????

    Gezellig, meld je enthousiasme over de borrel op de site, of bel morgen even op!Eerste rondje is van mij! Welke kroeg gaat het worden? Tot morgen...

    Nicolien

  • 28 September 2007 - 06:45

    Sanne:

    Ik ben in voor een borrel! Ik heb om 17:00 een afscheidsborrel van 2 arts-assistenten die klaar zijn waar ik veel aan heb gehad afgelopen jaar in de nachtdiensten.
    Nico; zal ik je daarna even bellen? Hoop dat er nog meer aansluiten. Maar we kunne bijv. in Zussen gaan zitten?

    Groetjes, Sanne

  • 28 September 2007 - 09:27

    Annelies:

    Ik kan even borrelen, ga vanavond nog uit eten met de voorstraat. Bel me maar als je klaar bent nien!

  • 28 September 2007 - 10:23

    Alet:

    Ik kan ook wel even mee, moet om 20.30 trainen, ik hoor wel van annelies als je haar gebeld heb, nicolien...kus

  • 28 September 2007 - 17:22

    Anne:

    Dames, ik kan helaas niet meeborrelen vanavond, heb een afstudeerfeestje van m'n nichtje en ga daarna eindelijk weer eens even naar mijn ouders.
    Trouwens, mijn rooster is helaas veranderd en ik heb nu zaterdag 24 en zondag 25 overdag dienst van 9 tot 21u. Het gaat me niet lukken dat te ruilen.
    Wie gaat er trouwens wanneer de knoop doorhakken, is wel handig het op tijd definitief te weten...
    Borrel-ze vanavond!
    X Anne

    ps Ik bof maar deze week en volgende week, heb af en toe een heel leuk lunch-maatje! ;)

  • 30 September 2007 - 11:51

    Weekend-commissie:

    De knoop is doorgehakt. De meeste mensen kunnen het eerste weekend (9-11 november). Joeps hopelijk kan je nog ruilen?

    We rekenen nu op Anne, Eem, Annelies, Alet misschien, Sanne, Sunna, Nien en ik.

    We proberen het zo low-budget te houden. We hebben al wat huisjes op het oog en denken dat de kosten incl. slapen, eten en dagactiviteit ongeveer 150 euro pp zullen zijn. Als jullie dit toch aan de hoge kant vinden kunnen we de dagactiviteit altijd nog aanpassen.

    Vooralsnog blijft de locatie een verrassing.

    Dames wij hebben er iig heel erg veel zin in!!

    X Nien en Ofke


  • 01 Oktober 2007 - 14:48

    Joepe:

    Hé das toevallig! Ik heb ook al zo'n gezellig lunchmaatje! (hihi)

    Ga mijn best doen voor ons weekend, Kus


  • 01 Oktober 2007 - 20:01

    De NEUS:

    Waar ben ik?????????????

  • 05 Oktober 2007 - 08:14

    Sanne:

    Gaan er nog mensen borrelen vanavond?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 96143

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: