Groep 24 Weekend!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu Groep 24 Weekend!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu

Groep 24 Weekend!!

Door: Nicolien en Ofke

Blijf op de hoogte en volg

07 Oktober 2007 | Nederland, Utrecht

Lieve meisjes,
Het weekend begint steeds meer vorm te krijgen. Het huisje is geboekt en de dagactiviteit geregeld. We stellen voor om vrijdagavond gezellig samen te eten en de avond te vullen met spelletjes, karaoke (Annelies?) en lekker bij te kletsen. De dagactiviteit begint zaterdag om 13 uur (Joeps wanneer heb jij nou precies dienst? Kan je zaterdag wel komen?). 's Avonds uit eten en de voetjes van de vloer.
Lokatie blijft nog even geheim, maar vanuit Utrecht is het ongeveer 1 uur en goed te doen met het openbaar vervoer.

We houden jullie op de hoogte!

X Nicolien en Ofke

  • 08 Oktober 2007 - 10:53

    Joepe:

    Ik heb avonddienst op zaterdag, dus van 17.00 tot 23.30. En het is me nog niet gelukt om hem te ruilen.....

  • 08 Oktober 2007 - 14:22

    Sunna:

    Hallo! Klinkt goed dat weekend, alleen ik weet nog niet of ik vrij ben.....ik ben net terug uit Portugal en nu in Madrid en lees nu dat de datum van het weekend bekend is, maar als ik terug ben in Nl is het rooster voor november al gemaakt. Dus....anders ga ik diensten proberen te ruilen. Ben woensdag weer in Villa De Bilt. Liefs Sunna

  • 08 Oktober 2007 - 18:18

    Voor Nien En Ofke:

    Ik moet die vrijdag trainen van 20.30 tot 22.00, ligt er een beetje aan hoe moe ik daarna ben, van een hele week trainen, of ik dan nog kom, en ik moet zat om 16.45 in Bilthoven zijn en spelen tot ongeveer 19.00, dus misschien kan ik dan wel ergens aanschuiven..en bij de voetjes van de vloer ben ik er zeker bij!
    Dikke kus
    Alet

  • 09 Oktober 2007 - 06:58

    Ofke:

    Joeps kom je dan wel gezellig vrijdagavond? en de dagactiviteit duurt tot een uur of 16, dus misschien kan je dan nog wel mee...
    Aletje jij komt gewoon gezellig zaterdagavond dan "los" je Joeps af...
    Sun, we hopen maar gewoon dat je geen dienst hebt....
    We rekenen nu op Annelies, Anne, Sanne, Nicolien en mijzelf (beide dagen). Emily vanaf zaterdag (doet mee met dagactiviteit), Alet zaterdag (gaan we gewoon wat later eten), Joeps vrijdag (??) en van Sunna horen we het nog.

    Dat het uber de bom wordt is in ieder geval een feit!

    X

  • 09 Oktober 2007 - 17:34

    Annelies:

    Jongens, het weekend wordt fantastisch, kep er nu al zin in!! Ben trots op de weekendCIE. Ben wel heel benieuwd waar het is en verwacht dan ook dat dit geheim wel aan MIJ wordt doorverteld.
    En dan nog het nieuws van de dag, of eigenlijk van gister...ik ben aangenomen!!!! Jeuj!!!
    En, als klap op de vuurpijl, k begin met een B-jaar te..................Apeldoorn!
    Maar, ookal is t ver weg, ik heb daar serieus heel veel zin in!
    1 januari is het zover, P-rima!
    En nu heb ik avonddienst omdat ik op het nippertje geruild heb met iemand die vanavond niet kon, en nu heb ik vrijdag GEEN dienst, jippie-o-jee!
    Ik heb al een halve afspraak staan, maar ik kan misschien ook wel borrelen, wie nog meer??

    xx

  • 09 Oktober 2007 - 21:23

    Nicolien:

    Wooohoooo Annelies!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat goed!! Baal natuurlijk als een stekker dat ik mijn Antonius maatje in januari kwijt ben, maar dit gunnen we je natuurlijk als geen ander!!!!
    Grote knuffel van Nico

  • 10 Oktober 2007 - 10:15

    Joepe:

    Annelies wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!

    Dan nog een goed nieuwtje (van iets minder kaliber...) Heb mn dienst geruild! Dus ben er het hele weekend bij, wiehoe! Ben er echt zó blij mee! Heb namelijk heel veel zin in 'another unforgettable Groep-24-weekend'.

    Tot snel, kus.

  • 10 Oktober 2007 - 13:49

    Anique:

    GEFELICITEERD ANNELIES!!!! Wat GAAF!
    Je hebt het verdiend!
    x

  • 12 Oktober 2007 - 12:50

    Sanne:

    He meiden, en in het bijzonder annelies,

    Annelies; nogmaals gefeliciteerd! Echt superknap en fijn ook dat je weet waar je aan toe bent.. Ben benieuwd hoe je het in apoeldoorn vindt, ik moet daar ook ooit naar toe om mijn perifere stage te lopen.

    Vanavond voor mij geen groep24-borrel. Ga met ing eten en daarna naar de afstudeerborrel van een middelbaar schoolvriendinnetje van mij..

    Liefs, Sanne

  • 17 Oktober 2007 - 20:17

    Hallo Daar!:

    Wat betreft het weekend: de zondag heb ik ieg al kunnen ruilen, dus vanaf zaterdagavond ben ik er zeker bij!
    Sunna

  • 18 Oktober 2007 - 17:52

    Anne:

    Hé sun, wat goed! Dan kun je in ieder geval mee een dansje doen.
    (Er vanuit gaande dat het op een plaats is waar de mogelijkheid is om in de nabije omgeving te kunnen dansen...! Tipje van de sluier misschien? Offie? Nico??)
    :)

  • 18 Oktober 2007 - 17:53

    Anne:

    Nee grapje, ik vind het veel te leuk om verrast te worden...!

  • 19 Oktober 2007 - 08:45

    Ofke:

    Leuk Sun!!
    Ok dan, bij deze een tipje van de sluier: denk aan olifanten, modder en neem een wit T-shirt mee. Meer zeg ik niet....

    X

  • 20 Oktober 2007 - 11:00

    Ofke:

    Wie zin hebben om morgen bij mij te eten zijn vanaf 18 uur welkom!

    X

  • 26 Oktober 2007 - 11:04

    Alette:

    Wat is het allemaal lang geleden dat ik jullie gezien en gesproken heb, en laat staan een drankje met jullie gedronken heb!! Dus wie er vanavond of morgenavond zin heeft om met mij een drankje te doen...even bellen!! Lijkt me gezellig!! Morgen hebben jullie dan ook het genoegen om mijn grote schat Sieuwert te ontmoeten...ik hoor het wel of er animo is!! Zal het niet persoonlijk opvatten...
    kus

  • 26 Oktober 2007 - 12:44

    Anique:

    Ja Aletje! Vrijdag middag borrel! Ik ben erbij en Madelien ook!
    Laat ff weten hoe laat je erbij bent? En wie komt er nog meer?

    x Anique

  • 26 Oktober 2007 - 13:47

    Nicolien:

    Hoi!! Ik heb zo eerst een andere borrel, maar hoop daarna misschien aan te sluiten. Dus hou de mobs paraat svp!! x

  • 26 Oktober 2007 - 14:54

    Nicolien:

    Ga ineens ook naar de bios: Alles is liefde, ohzo romantisch...., maar dat sluit een kort drankje nog niet helemaal uit....

  • 27 Oktober 2007 - 11:30

    Emily:

    He Alet! Ik had Siewert graag ontmoet, maar ik lef al een week als een mol vanwege mijn nachtdiensten en ik moet vannacht en morgennacht ook nog, dus helaas geen drankje voor mij

  • 29 Oktober 2007 - 07:31

    Joepe:

    Dag meiden, sorry dat ik er vrijdag niet bij was! Ik ben afgelopen vrijdag na een week van 80 uur (!!!) werken hier in Amsterdam nog de kroeg ingerold. Aldaar na 2 bier en 6 wijn glansrijk Triviant verloren.... zaterdag heb ik maar even overgeslagen.

    Hoe was Sieuwert?? Ennuh is er al wat bekend over een paklijst voor volgende week? Moet mn bikini mee? ;)

  • 31 Oktober 2007 - 12:13

    Alet:

    Niemand heeft Sieuwert gezien...ik was al naar Amsterdam. Vond het vrijdag wel weer even gezellig, dus als er voor as vrijdag weer gegadigden zijn voor een borrel...hoor ik het graag.
    Tip voor komend weekend; museumnacht in A'dam!
    Kus
    Alet

  • 01 November 2007 - 16:27

    Nicolien:

    Hoi lieverds, ben er vrijdag niet bij want heb een afstudeerfeest en stapavond in delft gepland...
    Volgend weekend is HET weekeend al.... dus dan gaat er zeker gedanst worden zaterdagavond....
    x

  • 02 November 2007 - 07:34

    Ofke:

    Ga vanavond naar Londen, ben er dus ook niet bij... Fijn weekend allemaal!

    x

  • 02 November 2007 - 11:24

    Alet:

    Ik vind het zo spannend volgend weekend....volgens Anique heb ik het goed geraden wat jullie gaan doen zaterdag!! Maar als dat zo is, wil ik mee...ik wil graag weten tot hoe laat jullie dat gaan doen, want misschien haal ik het wel.. En staat er zondag ook iets op het programma, naast uitslapen???

    TELL ME...

  • 02 November 2007 - 19:28

    Annelies:

    ik denk dat we olifanten gaan poetsen in Blijdorp! KLopt het?
    Wat het ook is, kep dr echt heul veulo zin in!!
    Ga nu naar Alles is liefde, dus ook niet borrelen...

  • 04 November 2007 - 10:22

    Ofke:

    Ja meiden het gaat nu echt spannend worden... Wat betreft Anique, ik heb haar niet verteld wat we gaan doen, jij Nien? Dus of het klopt wat ze zegt.... We moeten er om 13 uur zijn zaterdagmiddag, red je dat Alet? Het is een uur vanaf Utrecht.
    Wat betreft kleding: Comfi, warm, uitgaans, pantoffeltjes, handdoek, en heel misschien lakens maar daar komen we nog op terug. Zijn er mensen die met de auto gaan? Voor zover ik weet hebben we 1 parkeervergunning. Ik denk dat het best moeilijk is om daar te parkeren en het is sowieso betaald parkeren.
    Wat betreft de kosten: Het dagprogramma is 35 euro pp, slapen is ongeveer 50 euro pp (moeten nog maar even kijken voor de mensen die 1 nachtje komen). Verder gaan we vrijdagavond "thuis" eten en zaterdagavond "uit". Dus qua kosten zal het tussen de 125 en 150 euro komen te liggen (afhankelijk van het uitgaan en waar we gaan eten etc).
    Even een klein overzicht van wie er komen (voor zover ik nu begrepen heb...):
    Vrijdag: Sanne, Annelies, Joepe, Anne, Nicolien en ik.
    Zaterdag: Zie vrijdag + Sunna, Emily en Alet.
    Annelies kan/wil jij je karaoke set meenemen? Iemand anders nog leuke spelletjes?

    Wanneer en waar we vrijdag afspreken zal spoedig volgen....

    X

  • 04 November 2007 - 15:20

    Madelien:

    dag meisjes,
    ik had tegen nicolien gezegd dat ik misschien zaterdagavond wel naar het weekendje kon komen. voor de tijd heb ik repetitieweekend van orkest. nu blijkt echter dat er ook een familieweekendje is van lude waar ik zeer wordt verwacht, en al gemist, dus ben ik bang dat het langskomen toch niet gaat lukken.
    volgende keer beter!! heel veel plezier

    Madelien

  • 05 November 2007 - 07:15

    Joepe:

    Ik heb een auto waar 4 extra mensen in passen! xx

  • 06 November 2007 - 17:23

    Sanne:

    He Joepe,

    waar vertrek jij vandaan? Ik wil best met je meerijden.
    Maar ik kan ook met de trein reizen want er zullen er ook met de trein moeten? Zeker omdat ik een kortingskaart heb, waarmee weer mensen met korting mee kunnen reizen..

    Groetjes, Sanne

  • 07 November 2007 - 10:07

    Joepe:

    Ik heb vrijdag poli, dus ben dan om een uur of 17.30 klaar in Amersfoort. Ik kan dan natuurlijk richting Utrecht rijden (en via de Lichtenberg voor Anne?)
    Laat maar even weten! xx

  • 07 November 2007 - 18:46

    Anne:

    Graag Joepe, ik zal je nog wel even bellen om af te spreken...
    tot snel allemaal, ik heb er zin in!!!!

  • 07 November 2007 - 19:48

    Sanne:

    Als je langs Utrecht komt, rijd ik graag mee! Wat is voor jou makkelijker; langs het UMCU, of ergens anders afspreken?

    Groetjes, Sanne

  • 08 November 2007 - 12:25

    Hallo!:

    Alette en ik vetrekken zaterdag om ongeveer 19.00 uit de bilt richting......? Zullen we om 20.00 in een restaurant afspreken om daar te gaan eten? Kan de organisatie mij tegen die tijd een adres door esemessen?
    Tot dan! Sun

  • 08 November 2007 - 16:24

    Joepe:

    Ik rij morgen om een uur of 17.30 in Amersfoort weg, pik Anne op bij de Lichtenberg en rij dan door naar de Boterstraat om Anne d'r spullen en Annelies (?) op te halen. San, misschien is het dan wel het handigst als jij ook daarheen komt om een uur of 18.15-18.30. We bellen anders nog wel even morgenavond! xx

  • 08 November 2007 - 20:03

    De Organisatie:

    vergeet niet de email te checken.....

  • 16 November 2007 - 13:32

    Annelies:

    You guys!
    Kunnen we niet een paar foto's van het weekend op de site zetten???
    Zijn er borrelplannen voor vanavond? Ik wil ze niet maken, maar me eventueel wel aan kunnen sluiten!
    Lfs

  • 17 November 2007 - 22:06

    Nicolien:

    hoi, als het goed is hebben jullie vorige week zondagavond al een email van mij ontvangen met al mijn foto's van het weekend...
    Zijn die wel aangekomen, want ik heb van niemand reactie gekregen en nu vraagt annelies om foto's op de site???

    Hoop dat jullie een goed weekend hebben en lekker aan het genieten zijn van het smartlappen festival!! Ik heb me in ieder geval wel vermaakt...

    Kan iemand even laten weten of jullie de foto's ontvangen hebben?

    x

  • 18 November 2007 - 17:11

    Annelies:

    Nico, ik heb de foto's inderdaad gekregen, super, dankje.
    Ik kan daarom ook zelf wel de foto's erop zetten, had daar even niet bij stil gestaan, maar dacht dat het wel leuk was om onze foto's eens te vernieuwen. Dus, misschien als ik straks nog zin heb om ze up te loaden ga ik dat ff doen.
    Verder alles goed met iedereen? Ik was maandag vrij slaperig moet ik zeggen. En nu ben ik al vier dagen verkouden, irritant.
    Lfs

  • 19 November 2007 - 11:22

    Joepe:

    Ja, ik heb de foto's ook gekregen, leuk! Had het afgelopen week ook een beetje zwaar, had weer zo'n fijne afdelingsweek waarin ik 60 uur heb gewerkt :( Maar, dat betekent dat er nu weer rustiger tijden aan gaan komen. En ben bovendien erg blij, want ik heb sinterklaas weer aan zien komen en had zelfs al wat in mn schoen! Hoop jullie snel weer te zien,X

  • 23 November 2007 - 10:56

    Nicolien:

    Iemand in voor een klein drankje vanavond?????

  • 23 November 2007 - 15:41

    Anne:

    OK, klein drankje dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 96138

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: