nieuwjaarsdiner - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu nieuwjaarsdiner - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu

nieuwjaarsdiner

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

19 December 2007 | Nederland, Utrecht

He meiden,

Het leek mij leuk om een nieuwjaarsdiner te houden. Bijvoorbeeld vrijdag 11 januari. Het kan bijvoorbeeld heel klein, en dat jullie gewoon bij mij mogen komen eten. Maar we zouden ook een voorgerecht, hoofdgerecht en toetje etc. kunnen maken en dat we de taken verdelen en er zo iets heel leuks van kunnen maken?

Ben benieuwd of jullie daar zin in hebben!

  • 19 December 2007 - 20:51

    Ofke:

    Heel erg leuk idee! Ik ben erbij!

    XX

  • 19 December 2007 - 20:54

    Joepe:

    Ik ook!

    Ennuhm, is bij jullie het vorige bericht ook verdwenen, of is dat alleen bij mij het geval?

  • 22 December 2007 - 04:18

    Sunna:

    Dat klinkt leuk! Ik ben erbij!
    En inderdaad; bij mij is het laatste bericht ook verdwenen.....gekkigheid

  • 22 December 2007 - 18:58

    Madelien:

    Dag dames,

    11 januari heb ik in de agenda gezet, wat mij zeer heeft verheugd, aangezien ik jullie allen (de 1 echter meer dan de ander) zeer lange tijd niet heb gezien.

    Ik wil wel een gerechtje maken?!
    Dan voor nu fijne kerstdagen, een gelukkig nieuw jaar en tot de 11de!

    Liefs Madelien

  • 23 December 2007 - 14:13

    Annelies:

    Ik kan de 11de niet, want dan ga ik bij de Librije eten. Anique, weet je al wat je odet de 31ste??

  • 28 December 2007 - 14:01

    Sanne:

    als ik het goed heb gezien vinden Ofke, Joepe, Sunna, Madelien en ik het leuk om een nieuwjaarsdiner te houden.
    Annelies kan niet.
    Andere nog geinteresseerden?: Alette, Anne, Anique, Nicolien, Emily? Wat willen jullie?

    Zoals eerder aangegeven kan het bij mij. Vinden jullie het leuk om het uitgebreid te doen (lees: per 2 of 3 een gerecht maken) of willen jullie gewoon leuk samen eten; dan kan ik natuurlijk gewoon wat maken!
    Wanneer de eerste optie: wie wil dan welk gerecht maken (voorgerecht, hoofdgerecht, toetje, evt. soep)?

    Groetjes, Sanne

  • 29 December 2007 - 15:37

    Anne:

    Ik ben er ook bij de 11e, maakt mij niet zoveel uit hoe we het organiseren...

  • 01 Januari 2008 - 12:28

    Gelukkig Nieuwjaar!!:

    Voor iedereen die ik gister niet heb gezien!!!
    Ik vond het heel gezellig gister!

    xx Annelies

  • 01 Januari 2008 - 14:04

    Anique:

    Gelukkig nieuwjaar!
    Ik ben erbij de 11e! maakt niet uit hoe en wat.

  • 01 Januari 2008 - 15:27

    Joepe:

    Gelukkig nieuw jaar allemaal!!! Vond het ook erg gezellig gisteren!

    Ik wil voor de 11e wel een gerecht voor mijn rekening nemen. Ga nog wel even bedenken welke. Kus X

  • 01 Januari 2008 - 15:43

    Anne:

    Gelukkig nieuwjaar, ook van mij!!! En ik vond het ook erg gezellig, en heb daarna heeerlijk geslapen!
    Ik vind het ook leuk om de 11e allemaal een gerechtje te doen. Voor-, hoofd- of nagerecht, maakt mij niet uit. Ik zoek wel iets leuks op AH.nl...
    X

  • 01 Januari 2008 - 18:45

    Nicolien:

    Happy 2008!!
    En hoe was Tivoli??
    Weet nog niet zeker of ik erbij ben de 11e, heb ook al een ander feestje staan waar ik word verwacht. Maar vind het idee in ieder geval heel leuk!

  • 02 Januari 2008 - 09:54

    Ofke:

    GELUKKIG NIEUWJAAR!
    Hoop dat iedereen alle vingers nog heeft...
    De 11e iets maken lijkt me een goed idee. Misschien dat we dan de 55 euro die we van het Scheveningen weekend over hadden nog ergens voor kunnen gebruiken (drank?). Ik heb ze iig nog steeds in mn bezit...
    XX


  • 02 Januari 2008 - 15:21

    Sunna :

    Ja drank!!!....Alhoewel ik mij den eerste van deze maand niet geheel gelukkig voelde met de hoeveelheid geconsumeerde drank kan ik er wel weer tegenaan. Iedereen gelukkig nieuwjaar! En voor degenen met wie ik om 24uur al druiven etend van de bank ben gesprongen: ik vond het erg gezellig en ik wil graag pictionary nog een keer over doen, want ik heb het idee dat het toch met de hoeveelheid champagne te maken had dat we niet hebben gewonnen. Verders om maar even en knoop door te hakken: Anne en ik maken het toetje.
    Ok, dawat, liefs Sunna

  • 02 Januari 2008 - 17:30

    Anique:

    Madelien en ik het voorgerecht. OK madelien?

  • 02 Januari 2008 - 22:32

    Ofke:

    Joeps zullen wij ons over een soepje bekommeren?
    X

  • 03 Januari 2008 - 10:59

    Sanne:

    Dat geld wat over is van het weekend lijkt me prima om te besteden aan drank.

    Dan blijft het hoofdgerecht over voor mij denk ik zo. Emily, Nicolien of Alette: zin om mij te helpen?

  • 03 Januari 2008 - 11:40

    Ofke:

    Misschien kan ik jou dan beter helpen Sanne... Kan Joeps misschien een salade maken, maak ik in mijn oven thuis uber lekkere aardappeltjes dan moeten we alleen nog iets van vlees/vegetarisch bij jou maken Sanne. Is dat een idee? Joeps?
    XX

  • 03 Januari 2008 - 12:18

    Madelien:

    jo niek, prima idee!
    Madelien

  • 03 Januari 2008 - 13:14

    Alet:

    Gelukkig nieuwjaar, dat al jullie dromen uit mogen komen....en ik een medaille...

    Ik weet nog niet of ik kan komen eten de 11 de....ik laat het je weten Sanne en dan sluit ik natuurlijk aan bij het groepje die nog hulp nodig heeft!
    Als jullie komend weekend echt niet weten wat je moet doen...ik speel EK kwalificatie in A'dam! Vr 20.30, zat 16.30 en zon 12.00!
    Dikke kus
    Alet

  • 03 Januari 2008 - 14:44

    Sanne:

    Leuk Alet,
    ik hoop dat je nog kan aansluiten 11 januari. Heel veel succes het weekend!!!

    Of: dat zou wel fijn zijn. Regel ik het vlees/vegetarisch..

    Leuk! Ik heb er nu al zin in!

  • 03 Januari 2008 - 19:32

    Joepe:

    Klinkt goed! Ik zorg voor een salade, xx

  • 05 Januari 2008 - 09:32

    Nicolien:

    YEEH ik ben er ook bij vrijdag!! Fijn om jullie dan weer te zien.
    Mijn eerste inwerkdaagjes in Nieuwegein zitten erop deze week, en ben blij dat het weekend is. De sfeer en mensen zijn leuk, maar het is toch wel heel erg aanpoten, zelfs met fulltime hulp van een andere assistent was ik vrijdag niet echt op tijd klaar, dus weet nog niet hoe laat ik bij je kan zijn Sanne want volgende week moet ik alles alleen doen... Maar als er dan nog iets te doen is, help ik graag mee. Anders is de afwas voor mij.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

  • 06 Januari 2008 - 16:31

    Emily & Ofke:

    Emily is ook van de partij! Wij zorgen voor aardappeltjes en groenten.
    Wij regelen de wijn wel, iemand anders fris?
    Zin om jullie te zien! Hoe laat zijn we welkom?

    XX

  • 06 Januari 2008 - 20:41

    Ofke:

    Zoals reeds gemailed (maar toch nog even op de site voor de zekerheid): vrijdag de 25ste vier ik mn verjaardag. Mannen zijn uiteraard ook welkom!
    XX

  • 07 Januari 2008 - 10:37

    Joepe:

    Ik reis vrijdag de 25e af naar Italie.... :(
    (Maar ik heb wel een heel leuk verjaardagcadeautje in de aanbieding: gedurende één week het altijd weer onvergetelijke gezelschap van een enigszins schizofrene, maar desalniettemin zeer innemende persoonlijkheid :)) (en het is niet Micha...) xx

  • 07 Januari 2008 - 12:23

    Alet:

    WIj hebben ons geplaatst voor de EK, sta op nu.nl en in de metro met een foto....daar doe je het natuurlijk allemaal voor!
    Dikke kus

  • 07 Januari 2008 - 12:47

    Joepe:

    Aletje, wat goed!! Gefeliciteerd!

  • 07 Januari 2008 - 14:22

    Emily:

    Gefeliciteerd Alet, leuke foto!

  • 07 Januari 2008 - 14:22

    Emily:

    O ja, jullie natuurlijk allemaal nog een gelukkig nieuwjaar!

  • 07 Januari 2008 - 20:56

    Annelies:

    Alet, wat tof! En wat kut dat ik vandaag geen metro heb gelezen! Je zult m wel goed bewaren!! Heb je trouwens te lang net gezien, kunnen we daar op korte termijn verandering in brengen????
    En Sunna, nog even en ze gaan naaar de Humana, met de videobanden erbij...:)
    xx

  • 08 Januari 2008 - 08:19

    Alet:

    Ik kan er niet bij zijn vrijdag....teamgenoot van Sieuwert gaat trouwen, ik hoopte dat ik dat even kan overslaan....maar ja.
    Dikke kus

  • 08 Januari 2008 - 22:08

    Alet:

    Ik ga het lekker wel overslaan en met jullie eten!! Bij wie moet ik me aansluiten om iets lekkers te maken? Kus

  • 09 Januari 2008 - 11:41

    Sunna:

    Hoi Aletje, misschien kun je samen met mij en Anne het toetje maken....kunnen we dat donderdagavond doen.

  • 13 Januari 2008 - 12:49

    Nicolien:

    HOI meiden!! Alet, wat goed, ik lees het nu allemaal pas!!! Die metro wil ik ook graag zien!!

    Vrijdag was erg leuk, ook al zijn we soms wel een ingekakt zooitje bij elkaar. De wodka-lime was een goede afsluiter. Eem, hoe was het in Australie bij je zusje?? Helemaal vergeten te vragen...

    Morgen heb ik zangoptreden, als iemand het nog leuk vind om te kijken?? Ik stuur wel even een email.

  • 14 Januari 2008 - 20:34

    Sanne:

    He nico,

    ik was te laat terug uit Nijmegen voor jou. Jammer! Ik had het graag willen zien!
    Hoop dat het goed gegaan is..

    Kus, Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 96140

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: