HI - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van groep24 - WaarBenJij.nu HI - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van groep24 - WaarBenJij.nu

HI

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2008 | Namibië, Swakopmund

Even een kort berichtje vanuit Namibie. Voor degene die niet op de hoogte is; ik ben op een groepsreis. Het is echt super gaaf. Gisteren door de rode duinen gelopen. Morgen ga ik sky-diven & quadbiken & sandboarden. Echt vette lol met de groep. Helaas vliegt het voorbij.

  • 10 Mei 2008 - 16:43

    Annelies:

    Zo hoor ik het graag Anique! Geniet ervan!

  • 14 Mei 2008 - 06:42

    Ofke:

    Veel plezier Anique!!!

    XX

  • 19 Mei 2008 - 02:01

    Ofke:

    En bij deze ook een groet uit San Diego, waar een hittegolf heerst (40 graden...). LEKKER!!

    XX

  • 19 Mei 2008 - 11:21

    Nicolien:

    zoozoo dat klinkt goed, die tropische oorden...... ben vorige week in ice geweest, waar het net iets minder warm was helaas, maar desondanks erg leuk op congres. Was het gezellig bij Sun????
    Volgende week maandag de 26e ben ik jarig, en helaas kan ik het niet echt vieren in het wekend ervoor omdat ik dan avond/nachtdienst heb. Vandaar zijn jullie maandag de 26e 's avonds uitgenodigd voor een lekker stukje taart vanaf uurtje of 20.00 ofzo. Ik besef me dat maandagavond niet de handigste avond is, maar toch leuk als er misschien een paar van jullie even tijd hebben om langs te komen. xxx nien

  • 20 Mei 2008 - 13:17

    ...:

    snap ik dat het koud was als het in ice was!

  • 22 Mei 2008 - 09:20

    Miss Typ Queen:

    het was ice-cold in ice en het was nice (neis) in nice (nies)...

  • 24 Mei 2008 - 17:07

    Nicolien:

    Hoi meiden, van Alette weet ik dat ze maandag langskomt, Emily en Anne doen ook hun best om even taart te komen eten. Sunna kan niet. Andere dames... Annelies? Ofke? Joepe? Madelien? Anique? Sanne? weten jullie toevallig of jullie even tijd hebben maandagavond, want dan weet ik hoeveel overheerlijke taart en lekkere drankjes en hapjes ik ga inkopen.... dikke kus nien

  • 24 Mei 2008 - 17:32

    Annelies:

    He Nico,
    Als ik op tijd thuis ben, kom ik heel eventjes langs, daarna naar naailes!! x

  • 25 Mei 2008 - 13:51

    Sanne:

    He nien,

    ik ben net thuis van een weekje heerlijk op vakantie te zijn geweest in Jordanie! Ik lees je berichtje dus nu pas..
    Ik kan morgen helaas niet, ik heb refereeravond tot 21:00 en daarna nog de huisbaas op bezoek gezien we een aantal dingen moeten uitpraten. Vrees dat dat vrij laat gaat worden.. Hoop dat je morgen een fijne dag hebt (heb je vrij ivm compenstaie voor je nachtdienst?)

    Groetjes, Sanne

  • 25 Mei 2008 - 14:11

    Joepe:

    Nien! Ik ben erbij! Hoop dat ik op tijd ben om mijn stuk taart veilig te stellen... xx

  • 25 Mei 2008 - 16:50

    Anique:

    Ik ben er niet bij, zit nu in Johannesburg. Maar veel plezier. Heb echt zo'n coole reis gehad. Veel gezien en gedaan, onwijs veel feesten! Krijg nu wel langzaam zin om naar huis te gaan. Nog 5 dagen in Kaapstad bij Corrie, mijn vriendinnetje die jullie in Nederland ooit gezien hebben.
    Daarna wil ik jullie snel weer zien. Diner at my place. Ik laat wel weten welke data...
    xxxx Anique

  • 01 Juni 2008 - 13:42

    Madelien:

    Dag meisjes,

    Ik ben de komende 2,5 maand op reis.
    dagboek te vinden op www.madelienenlude.waarbenjij.nu
    In augustus een etentje voor de foto's etc.

    fijne zomer!
    Madelien

  • 10 Juni 2008 - 08:19

    Nicolien:

    Ik ben tante van Bastiaan!!! Mijn zus is vannacht bevallen..... ben helemaal in mn nopjes!!

  • 11 Juni 2008 - 12:11

    Sunna:

    Tante Nicolientje! Dat klinkt leuk! Gefeliciteerd!

  • 11 Juni 2008 - 15:02

    Sanne:

    Gefeliciteerd Nicolien! Gaat het allemaal goed met je zus en met de kleine?

    Groetjes, Sanne

  • 17 Juni 2008 - 14:33

    Anique:

    Gefeliciteerd Nico!
    Dames, het wordt weer hoog tijd om elkaar te zien. Vandaar dat ik jullie wil uitnodigen om bij mij te eten. Ik noem de volgende data: 20-6, 21-6, 22-6, 24-6, 25-6, 28-6, 29-6.

  • 18 Juni 2008 - 12:12

    Joepe:

    Hmmm, ik kan alleen de 28e (en misschien de 29e), maar ben dan wel laat, want moet werken tot 20.00... xx

  • 18 Juni 2008 - 17:21

    Sanne:

    He Anique,

    ik kan 22-6 (de 21e ben ik jarig en kan ik denk ik niet, maar is er ook voetbal dus misschien dat de meesten voetbal willen kijken...). Volgende week ben ik van 24-6 t/m 28-6 in Zaragoza (spanje) op congres, dus dan ik niet (of de 28e ook misschien ook later), de 29e kan ik i.p. volgens mij wel..

    Groetjes, Sanne

  • 20 Juni 2008 - 07:21

    Emily:

    anique, 21-6 is nederland - rusland. misschien dat we met een aantal voetbal (in de stad) kunnen gaan kijken?

  • 20 Juni 2008 - 12:19

    Alet:

    Ha Meiden,

    Ik heb goed nieuws...ik ga nu echt zeker naar de olympische spelen!!! Definitieve selectie is vandaag bekend gemaakt!
    Lijkt me gezellig als we weer een keer samen eten en een drankje doen...ik lees wel op de site wanneer het wordt!
    Kus
    Alet

  • 21 Juni 2008 - 06:14

    Annelies:

    Ik ga denk ik rustig thuis met Ruub kijken, want die heb ik al een week niet gezien (ben net een week in Oostenrijk geweest) en ik haat het als ik het niet goed kan zien, maar als we winnen sluit ik daarna graag aan in de stad.
    En Anique, ik kan alleen 29-6, ben dan net terug van zeilweekend, maar wel op tijd thuis verwacht ik!

  • 21 Juni 2008 - 09:15

    Anique:

    Vooralsnog lijkt de 29e het te winnen. Vanavond ga ik met mijn broer in de havana voetbal kijken. Lijkt me leuk als er meer mensen meegaan...

  • 22 Juni 2008 - 09:35

    Emily:

    ik stond ook in de havanna; heb je niet gezien.. ik kan ook de 29e

  • 22 Juni 2008 - 17:34

    Ofke:

    Ik kan de 29ste ook (wel de EK finale, maar he, WHO CARES!!!)

  • 23 Juni 2008 - 06:44

    Nicolien:

    Alet!!!! Wat gaaf!!! Wat goed!!! Applaus!!!

    Anique, ik heb komende week best veel tijd en 29 juni kan ik in principe ook.... leuk! Ben dit weekend in Keulen geweest, echt hele leuke stad!! Aanrader!

  • 24 Juni 2008 - 17:44

    Anne:

    Ben er de 29e ook bij, gezellig!

  • 29 Juni 2008 - 11:39

    Anique:

    Hai meiden,
    Vanavond tussen 6 en 7 bij mij! Gezellig!!

  • 11 Juli 2008 - 07:35

    Ofke:

    Dag lieve meiden!
    Het is al weer even geleden dat we samen waren... En met de vakantie voor de deur dacht ik misschien nog een snelle date voordat iedereen er vandoor is.
    Dus het volgende plan kwam in me op: American party in the park.
    Waar: 'n park
    Wie: wij
    Wanneer: zondag 27 juli (bij lage opkomst uiteraard een andere datum)
    Hoe laat: 16 uur

    Meld je nu aan met een lekker gerecht!

    XXX

  • 12 Juli 2008 - 13:07

    Anne:

    Om er vandoor te gaan moet je natuurlijk wel vakantie hebben...
    Gezellig, ik zet het in de agenda. Zal ik een groene salade maken?

  • 13 Juli 2008 - 12:29

    Emily:

    ich bin dabei met brood + smeersel

  • 13 Juli 2008 - 13:03

    Sunna:

    Hallo! Cesar is dan net ins land, maar misschien mag die ook mee... Komen er nog meer mannen??

  • 13 Juli 2008 - 14:06

    Ofke:

    Mannen zijn uiteraard welkom! Ik maak 'n couscous salade.

  • 13 Juli 2008 - 15:31

    Anique:

    Ik kom ook en ik neem mee... een bleekselderij salade.

  • 13 Juli 2008 - 15:50

    Ofke:

    Dit gaat lekker! We moeten ook nog iets te drinken hebben en misschien wat zoettigheid... Nog meer aanmeldingen?

  • 14 Juli 2008 - 09:17

    Joepe:

    Ik ben het weekend van de 26e de verjaardag van mn 'schoonvader' aan het vieren, maar misschien dat we zondag wel op tijd wegkunnen. Zo ja, dan breng ik een zoetigheid en een man mee!

  • 14 Juli 2008 - 16:07

    Annelies:

    Vino

  • 15 Juli 2008 - 11:42

    Tussenstand:

    Emily
    Annelies
    Anne
    Anique
    Sunna + man
    Joepe + man misschien
    Ofke

    Sanne, Alette (al naar China?), Nicolien zijn jullie erbij?

    X

  • 16 Juli 2008 - 19:51

    Nicolien:

    superleuk plan, maar ik heb dan mijn eerste episode avond/nachtdiensten in UMC...

  • 16 Juli 2008 - 20:16

    Alet:

    Ik had de site al een tijdje niet in de gaten gehouden, maar ik ben er misschien zondag ook wel bij, even kijken of het past in de planning, is namelijk laatste vrije dag voor vertrek naar de Spelen... Als ik erbij ben dan met man en nog wat anders lekker...Ik laat het nog weten...Verder ga ik as zaterdag naar de parade...nog meer mensen die daar zin in hebben? Anne gaat ook mee....toch?
    Kus

  • 17 Juli 2008 - 20:47

    Sanne:

    Ik had de site ook al een tijdje niet in de gaten gehouden. Zondag de 27e kan ik! Ik zal wel zorgen voor zoetigheid..

    Groetjes, Sanne

  • 20 Juli 2008 - 17:43

    Annelies:

    Ladies,
    Wie gaat er as zaterdg mee naar HET dance-evenement van regio Utrecht (althans heb ik horen zeggen, want ik ben er nog nooit geweest) namelijk Rockit!
    Je denkt als je die naam hoort dat er allemaal bandjes spelen, maar het tegendeel is waar, afro-centric house, techno, hiphop, etc, dansen vanaf 's middags tot diep in de nacht.
    Tjek de site voor een voorproefje, volgens mij www.rockit.nl, daar kan je ook tickets halen. Ieder voor zich bestellen.
    Offie en ik gaan sowieso en Anne wrs ook.
    Ik hoor het wel!
    Liefs Annelies

  • 20 Juli 2008 - 23:55

    Joepe:

    Tja, zit dan dus in het 'verre oosten' aan de verjaardagstaart...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Swakopmund

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 96147

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: