Weer es goed op stap! - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van groep24 - WaarBenJij.nu Weer es goed op stap! - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van groep24 - WaarBenJij.nu

Weer es goed op stap!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2008 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

He ladies!!
8 oktober lekker eten bij Anique! Gefeliciteerd trouwens met je appartement, goed geregeld hoor!
Maar even serieuze zaken: het is alweer veel te lang geleden dat we echt goed zijn wezen dansen...dus daar moeten we wat aan doen. Het gaat gebeuren op 24 oktober of 1 november in Amsterdam, meeste stemmen gelden, er zijn genoeg feestjes heb ik al gezien dus waar we precies heen gaan kunnen we later besluiten.
Verder komt er zeer binnenkort ook een avond casablanca aan waar ik al mn karaoke vrienden voor ga uitnodigen, maar het gaat dan om de echte fans die van 22-3 zich kunnen blijven vermaken!
En nu is het shopping time....want het is koopzondag!!!
Tot woensdag!
Liefs!

  • 06 Oktober 2008 - 08:35

    Ofke:

    GEZELLIGHEID!!!
    1 november ben ik voor (Volt in Paradiso??)!!!
    En het karaoke-feest ben ik al he-le-maal bij!!!!
    Koopzondag sucks, al helemaal als je zo gek bent om naar de DDD in de Bijenkorf te gaan....
    Tot woensdag allemaal!!!

    X

  • 06 Oktober 2008 - 13:48

    Alet:

    1 november is ook museumnachtin a'dam, dat is ook leuk! Maar dansen op 1 november lijkt me ook erg gezellig!!
    Kus

  • 06 Oktober 2008 - 16:04

    Emily:

    Anique, ik ben er niet bij woensdag. Kan 24 okt en 1 nov

  • 07 Oktober 2008 - 13:22

    Hallootjes!:

    Ik kan volgens mij beide dagen. Misschien kunnen we ook wel allebei die dagen gaan. Ik ben erg stapbehoeftig.....

  • 07 Oktober 2008 - 13:23

    Sunna:

    Dat was ik dus, de bibliotheeknerd.

  • 08 Oktober 2008 - 04:28

    Annelies:

    Sun, that's the spirit! Lijikt me een goed idee! Hoe was Spanje??
    Ik kom vnvd misschien wat later, want ik heb nog een hoop administratie liggen en ga vrijdag op vakantie en morgenmiddag op cursus dus dat moet ik vandaag afmaken...


  • 18 Oktober 2008 - 16:43

    Anne:

    Haaaaalllllooooooo, het is mij veel te stil hier. Is iedereen zo druk ofzo?? Dan is het hoog tijd voor ontspanning. Ik wilde nog even melden dat ik zowel de 24e oktober kan als 1 november, dus ik zeg; twee feestjes zijn mooier dan 1. Of niet dan.
    En 30 december is trouwens de mooie dag, dat ik de sleutels van mijn huis ontvangen mag. Dus dat betekent een frisse start van het nieuwe jaar in mijn nieuwe huis. Tof he!!
    Liefs, XxX Anne

  • 19 Oktober 2008 - 00:38

    Sunna:

    Ook ik vind het verdacht stil in het dorp. Tis ook weer bijna volle maan......en de weerwolf heeft honger...stilte voor de storm....?

  • 20 Oktober 2008 - 19:16

    Sunna:

    Is er nog aninmo voor den Grootse Stapplannen??

  • 22 Oktober 2008 - 04:36

    ANNELIES:

    1 nov Amsterdam sowieso.
    24 okt bleek ik al een feestje te hebben van Nieuwegein, dus ben dan in Utrecht in de stad, maar dat valt denk ik te combineren.
    Nu haast, trein halen!

  • 22 Oktober 2008 - 13:54

    Sunna:

    Ok, deze vrijdag dus in Utrecht. Wie heeft er zin om samen te eten?
    Er is trouwens in tivoli de helling een reggea feestje. Vind ik altijd heel leuk. Lekker blowen enzo.

  • 22 Oktober 2008 - 16:36

    Emily:

    vrijagavond heb ik al wat, maar misschien dat ik me 's nachts bij jullie aan kan sluiten?

  • 23 Oktober 2008 - 09:20

    Anne:

    Stappen: leuk. Eten: gezellig. Reggae: iets minder enthousiast...
    Heb eerst een kleine afscheidsborrel in A'foort, maar ben daarna van de partij!

  • 23 Oktober 2008 - 10:52

    Annelies:

    Mijn plannen voor vrijdag zijn gewijzigd:
    Eerst borrel te Nieuwegein, uurtje of tien ben ik in de stad. Dan sluit ik me bij jullie aan, misschien met wat collega's...
    Misschien gaat Koen wel mee Sun!
    Mijn voorstel is Dumdum in Tivoli, kaartjes a 9 euro, ik denk the place to be voor deze avond!
    Wat zeggen jullie dr van?
    ALet, ga je ook nog mee? Dan moeten we snel even kaartjes regelen!
    xx

  • 23 Oktober 2008 - 11:33

    Anique:

    Hi meiden,
    Ik heb mijn examen gehaald! Ben heel blij.
    Vrijdag heb ik met Emily's vriendje & adriaan kraal afgesproken om drankjes te drinken. Misschien kan er in de loop van de avond gemeet worden?
    xx

  • 23 Oktober 2008 - 14:28

    Rastaman:

    Reggea is vet hip heden ten dagen. Bob draait zich om in zijn graf bij het horen van dumdum. Entree 6 euro. Koen is ook dol op reggea en reggea is dol op Koen.

  • 23 Oktober 2008 - 14:29

    Rastaman:

    Reggae
    Reggea
    Whatever
    Als je stoned bent maakt het toch allemaal niet meer uit.

  • 24 Oktober 2008 - 07:59

    Ofke:

    Ben erbij! Gezellig!

  • 30 Oktober 2008 - 18:25

    Anne:

    Jeeeeeej, de joepsert is weer terug!! Helaas is zij er waarschijnlijk niet bij komende zaterdag, maar de vraag is natuurlijk; wie wel???
    Ik ben uiteraard van de partij in mijn nieuwe gedaante als party-animal, maar daar heb ik wel mijn vrienden bij nodig!
    Graag reactie dames, en liefst hier aangezien ik mijn telefoon nog steeds niet terug heb. Grrrrrrrrrrr......

  • 31 Oktober 2008 - 11:09

    Hola!:

    Ben weer terug gekeerd uit de middle of nowhere waar ik op een bootje bij olielamp en haardvuur wijntjes heb gedronken. Nu ben ik weer klaar voor de echte wereld. Kan niet echt een bijzonder feestje in Utrecht of Amsterdam vinden behalve in de melkweg (balkan beatz en van alles). Twee jaar geleden was dat alto en in die scene al weer een beetje uit, maar nu is het hip dus misschien moeten jullie er ook maar eens aan beginnen... We kunnen ook gewon in Utrecht een kroegentocht houden natuurlijk.....
    Sun

  • 05 November 2008 - 15:44

    Sunna:

    Iedereen nog bedankt voor mijn verjaardagscadeautje! Je wordt maar 1 keer 27 en 7 maanden!

  • 09 November 2008 - 19:10

    Emily:

    Komend weekend is het Smartlappenfestival. Heeft er iemand zin om vrijdagavond daar heen te gaan?

  • 13 November 2008 - 18:41

    Nicolien:

    Is leuk, ben vorig jaar ook geweest.... ben dit weekend alleen in ardennen met collega's. Veel plezier voor degene die gaan! x nien

  • 13 November 2008 - 18:45

    Nicolien:

    Is leuk, ben vorig jaar ook geweest.... ben dit weekend alleen in ardennen met collega's. Veel plezier voor degene die gaan! x nien

  • 02 December 2008 - 12:41

    Anne:

    Zien jullie dat jongens...het is wel verdrietig...laatste bericht was 19 dagen geleden...we hebben elkaar niets meer te vertellen...boehoehoe...
    Gelukkig hebben we binnenkort kerstdiner, 19 december, jippie!! en jinglebells!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, Port of Spain

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 96136

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: