Zaterdag 10 januari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 januari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van groep24 - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 januari

Door: Sunna

Blijf op de hoogte en volg

07 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Holahola!
Aanstaande zaterdag zijn jullie om 19.00 meer dan welkom in the Pink Villa.
Van Eem en Annelies weet ik dat ze op vakantie zijn. Komt voor de rest iedereen?
Joeps; wijn is altijd welkom natuurlijk, maar hoeft niet hoor. Zit je daar met je vaatjes wijn in de trein........
Tot zaterdag! Liefs Sunna
We zitten vandaag op de McDonalds eilanden om alvast een tipje van de sluier van het diner op te lichten....

  • 07 Januari 2009 - 19:48

    Sanne:

    ik ben er graag bij zaterdag Sun.

    XX

  • 07 Januari 2009 - 20:57

    Madelien:

    Hi Sunna,

    Helaas ben ik dit weekend nog in Engeland (of eigenlijk, Wales voor een weekendje)...
    Ik kan je dus niet uitzwaaien, maar niet getreurd: als het weer is omgeslagen naar behagelijk zonnig, als de druiven in dikke trossen aan hun takken hangen, als het Spaanse land zindert van Salsa en Flamengo, dan is er een kleine kans dat twee lange mensen in een heel klein autootje zomaar voor je deur staan. Wees op uw hoede!
    En tot die tijd: geniet ervan,
    Madelien

  • 08 Januari 2009 - 12:03

    Anique:

    Ik ben ook van de partij!
    Sun kan niet onopgemerkt vertrekken.
    xx

  • 08 Januari 2009 - 19:04

    Anne:

    Hai Sun,
    ik zal het stof van m'n kleren kloppen en kom graag bij je eten!
    X

  • 10 Januari 2009 - 18:23

    Annelies:

    Lieve Sun!
    Ik zal je zo missen!
    Veel plezier vanavond!
    Kusjes

  • 12 Januari 2009 - 13:52

    Sunna:

    He Annelies! Waar ben je? Is het leuk daar?
    Het was afgelopen zaterdag heel gezellig! Jammer dat je er niet bij was (wel in onze gedachten natuurlijk!).
    Ik mis jullie nu al! Gelukkig gaan we morgen lunchen!

  • 17 Januari 2009 - 17:57

    Anne:

    Wat was het bubbelig vrijdag he? Gemixt met wat traantjes was het een gedenkwaardige borrel.
    Veel succes met verhuizen morgen Sunna!

  • 18 Januari 2009 - 17:17

    Sunna:

    Holahola!!! Godsallejezus, wat een avond vrijdag!!! Ik vond het mooi!
    En Nico, dat briefje onder de snelbinders was ook weer een prachtige aanleiding voor wederom een traan....heerlijk labiel word je hier van.
    Gisterenavond een verrassingsparty gehad van mijn huisgenoten na het dinertje...supervet...dat werd weer janken en dansen gelukkig!
    Fijn, emigreren, kun je lekker alles er schaamteloos uitgooien! Een aanrader.


  • 19 Januari 2009 - 12:36

    Nicolien:

    Hoi lieve Sunna, nou ik heb ook lekker gehuild op de fiets naar huis... baalde dat ik als eerste weg moest en afscheid te nemen. We gaan nog vaak met prosecco op je proosten hoor!! Gek om je te beseffen hoe leuk en fijn groepje 24 eigenlijk wel niet is.... Succes Sun met de laatste daagjes studie, en daarna heerlijk festen en losgaan in Madrid na de toets....
    Ik ga je inderdaad wel echt missen.... kus nien

  • 24 Januari 2009 - 20:57

    Annelies:

    Ik ben weer in het land! Super gehad. Vertel het allemaal nog wel real life. Beetje te laat, maar Offie, nog gefeliciteerd!
    En ik ben er bij woensdag!
    Dames in Madrid, veel plezier! Ben jaloers, maar heb geen recht van spreken na deze maand. Sun, tjek je meel!
    Liefs

  • 25 Januari 2009 - 08:54

    Annelies:

    Offie, gefeliciteerd!
    Was even in de war, dacht de 21ste, maar het is natuurlijk vandaag!! Dikke zoen

  • 26 Januari 2009 - 10:53

    Nicolien:

    Lieve Madrid meiden (Sunna, Anne en Alette), vertel op!!!! We zijn benieuwd!!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 947
Totaal aantal bezoekers 96137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: