Hola chicas!! - Reisverslag uit Azuqueca de Henares, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu Hola chicas!! - Reisverslag uit Azuqueca de Henares, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu

Hola chicas!!

Door: Sunna

Blijf op de hoogte en volg

26 Januari 2009 | Spanje, Azuqueca de Henares

Iedereen bedankt voor alle ondersteunden SMSsjes! Ik hoop dat het heeft geholpen! Nadat de eerste 2 uur van het examen voorbij was, werd het bij gebrek aan concentratie en kennis namelijk een waar gokfestijn... Heb er dus niet een heel goed gevoel aan over gehouden, maar goed we zullen wel zien. Over een maand krijg ik de uitslag waar ik jullie natuurlijk direct van op de hoogte zal stellen!
Morgen naar India!
Heel veel liefs, Sunna

  • 27 Januari 2009 - 09:27

    Anne:

    Bij deze nog een goede reis gewenst Sunna! Je zit dan al wel in het vliegtuig, maar misschien heb je tijdens je 5 uur overstap in Helsinki om te kijken...
    Wij zijn net weer terug en hebben samen met Sun het post-examen-feestje gevierd. Leukleukleuk!!
    Gelukkig zie ik jullie morgen en zal ik de 'dit was Sunna voor ze naar India vetrok en terugkwam met een kaal hoofd'-foto's laten zien.
    X

  • 29 Januari 2009 - 18:53

    Sanne:

    Goed dat je ervan af bent Sun!

    Je mag vast aan de slag op een eerste hulp of als huisarts!
    (en mocht je gevoel het verkeerd hebben en je tot de top 20 behoren, kun je altijd nog neurochirurg of thoraxchirurg worden ofzo ;), denk dat jij elk vak wel weet op te vrolijken!

    Liefs, Sanne

  • 01 Februari 2009 - 15:57

    Sunna:

    Namastee!!!
    Ik ben in India in Varanassi aan de heilige rivier mother Ganga en in totale cultuurshock!
    Maar ik leef nog!!! Whoehoe!!!
    Dit is geen strandvakantie....
    Oh...ik moet de computer afstaan...binnenkort meer! Dikke kus Sunna

  • 04 Februari 2009 - 18:18

    Joepe:

    Haha, nou dat ziet er indrukwekkend uit!

    Maar... ik kan helaas niet Nien :( Vind het wel een heel goed idee, dus zullen we gauw nog een andere keer plannen? In Amsterdam bijvoorbeeld ;)

    xx

  • 05 Februari 2009 - 07:50

    Annelies:

    Lijken in de rivier? Jammie! Als jij al een cultuurshock hebt Sun, dan kan ik er maar beter nooit heen gaan! Al ben ik wel een fan van Chai thee, indiase Curry en naan...
    MAar hoe is t inmiddels? Wel lekker aan het relaxen na al het studiebollen??
    Ik heb afgelopen weekend skiweekend gehad met Nieuwegein, dat was echt fantastisch. Maar nu is het even uit met alle vakanties etc. Ik wil eigenlijk wel mee zaterdag, maar heb al veel in de planning dit weekend. Ik koop vanavond wel een kaartje. MOcht ik toch niet gaan, dan is 7,50 wel te overzien. Wie gaan er nou nog meer? Ik verwacht toch zeker dat Elektroffie ook mee gaat toch??
    GEzellig!!
    Kusjes

  • 06 Februari 2009 - 05:12

    Annelies:

    Zeer zwak, maar ik meld me toch af voor het feessie. Heb heel t weekend al vol, dus weet nu al dak t morgen niet trek...
    Ben door CArmen geattendeerd op feestje in Panama, sneakers, op 14 feb. Animo?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Azuqueca de Henares

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 96141

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: