¡Hola amigas! - Reisverslag uit Granada, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu ¡Hola amigas! - Reisverslag uit Granada, Spanje van groep24 - WaarBenJij.nu

¡Hola amigas!

Door: Sunna en Anne

Blijf op de hoogte en volg

09 Augustus 2009 | Spanje, Granada

Sunna en Anne in Granada in 10 woorden: warm, mojito, tinto de verano, tapas, alhambra, rio verde, spierpijn, siesta, cascadas en gitanos...
zie de foto´s

  • 09 Augustus 2009 - 19:03

    Nicolien:

    Wat leuk om jullie te zien ladies!! Lekker aan het genieten samen? Nederland in "10" woorden: ook behoorlijk warm, thee, geimporteerde spaanse wijn, maaltijdsalade, domtoren, spierpijn van het dansen gister op Loveland, en zo lekker slapen!

  • 11 Augustus 2009 - 19:16

    Annelies:

    Hola Granada!!
    Dat zie er weer heerlijk uit! Waar is dat gezellige watervalletje? Wil ik vlg keer ook heen!!xx

  • 12 Augustus 2009 - 10:33

    Micha En Joepe:

    Dat ziet er fantastisch uit! Hier in IJsland is het ook geweldig. Om maar niet achter te blijven, IJsland in 10 woorden: kou, wollen wanten, vulkanen, hot pools, jÖkulls, kirkjubæjarklaustur, puffins, þórsmÖrk, blue lagoon, fossen!

    Tot snel, veel liefs en xx-en vanuit Reykjavík

  • 17 Augustus 2009 - 20:14

    Nicolien:

    Aletje is verhuisd!! Wat goed zeg!!! Alles gelukt meid??

  • 18 Augustus 2009 - 06:49

    Annelies:

    Heel leuk, maar bij deze leg wel ik vast dat niemand meer uit Utrecht mag vertrekken binnen nu en 5 jaar, want dat is ongezellig.

  • 19 Augustus 2009 - 10:42

    Joepe:

    Ja, of gewoon gezellig allemáál naar Amsterdam komen ;)

  • 19 Augustus 2009 - 11:27

    Alet:

    Binnenkort wel allemaal een keer naar Amsterdam komen?! De Jordaan in!! Of in het westerpark eten! Ik zal snel een datumprikken...kus!

  • 22 Augustus 2009 - 09:40

    Nicolien:

    Eem, hoe was je verjaardag?? En Anne hoe was spanje en Terschelling. En Aletje, jou had ik al gesproken maar natuurlijk kom ik graag naar je huisje!! Kom maar op met een datum... xxx

  • 22 Augustus 2009 - 09:43

    Nicolien:

    Joeps ben je trouwens alweer terug uit Ijsland? Ik hou het niet meer bij wie wanneer in het buitenland zit en durf niemand te bellen. Zometeen gezellig bezoek, maar als iemand vanavond nog een drankje wil doen in de stad houd ik me aanbevolen!!!

  • 23 Augustus 2009 - 09:12

    Emily:

    ik ben ook weer helemaal terug van vakantie Nien, dus bel gerust als je iets leuks wil doen

  • 28 Augustus 2009 - 06:59

    Alette En Joepe:

    Lijkt het jullie wat om volgende week vrijdag naar amsterdam te komen voor een hapje en een drankje???
    Ik hoor het wel!! Dikke kus

  • 29 Augustus 2009 - 16:05

    Nicolien:

    Leuk om met jullie af te spreken vrijdag. De volgende dag ga ik wel naar het LIEF festival, dus het wordt voor mij geen latertje....

  • 30 Augustus 2009 - 11:06

    Anne:

    Aaaahhh, please...een andere dag...ik heb avonddienst...

  • 30 Augustus 2009 - 12:03

    Sanne:

    Ik heb vrijdag ook een 24-uursdienst...

  • 30 Augustus 2009 - 13:31

    Ofke:

    Hallo!
    Eem en ik kunnen vrijdag ook niet :(

    X

  • 31 Augustus 2009 - 06:38

    Annelies:

    Ik zie eergister nog dat ik kon, maar ik kan sinds gister vrijdag ook niet meer. Zit in tennistoernooi en moet dan spelen. Heb nog geprobeerd te verzetten, maar dat kon niet....sorry Alet!
    Kunnen jullie een nieuwe dag opperen?

  • 31 Augustus 2009 - 21:02

    Nicolien:

    He getver wat een prut reacties allemaal.... arme alet en joeps. al die stomme drukbezette meiden. we willen wel allemaal heel graag je huis zien hoor en lekker naar adam komen!

  • 01 September 2009 - 15:29

    Annelies:

    Ja stom he...ben wel heel benieuwd, dus ik wacht in spanning op een nieuwe datum! (NIet 11 sept please, dan trouwt machteld)

  • 07 September 2009 - 15:36

    Annelies:

    Amsterdammertjes, wanneer mogen we nou komen?

  • 08 September 2009 - 10:43

    Alet:

    Vrijdag de 18 de??
    Wie kan er dan??

    Kus


  • 09 September 2009 - 12:49

    Emily:

    De 18e kan ik niet, dan heb ik assistentenweekend..

  • 09 September 2009 - 13:36

    Ofke:

    Ik kan!

  • 10 September 2009 - 19:21

    Joepe:

    Dit Amsterdammertje heeft dan ook assistentenweekend...
    x
    x
    x

  • 10 September 2009 - 21:04

    Nicolien:

    Wat een creabea die Joepe met haar amsterdamse paaltjes... Maar boehoe, ik heb de 18e avonddienst.

  • 11 September 2009 - 09:32

    Anne:

    Ik kan ook!!

  • 11 September 2009 - 09:33

    Anne:

    Oh ja...zet ook allemaal in je agenda; het weekend van 28 en 29 november: Coxhoeve weekend!!

  • 13 September 2009 - 00:02

    Nicolien:

    Yes! Dat weekend staat in mijn agenda Anne! Hoop dat de familiedag goed en bijzonder was. Annelies hoe viel je "act" op de bruiloft in de smaak? Vertel, vertel! Eem, vond het supergezellig, heerlijk bijgekletst! Slaap lekker, xxx voor jullie allemaal

  • 13 September 2009 - 09:55

    :

    Hallo!
    Hier even de groetjes uit Schotland! Elke dag banjer ik met mijn regenlaarsjes door den Schotse modder. Een feestje! Vooral omdat ze hier ook speciale extra lange en warme sokken voor in je regenlaarzen verkopen! Geniaal! Die heb ik natuurlijk meteen aangeschaft.
    We zijn nog maar 1 keer bijna verdronken in onze tent en nu schijnt de zon maar worden wij verhinderd door weer andere natuurverschijnselen, een soort van minimuggetje die met miljoenen op de camping zitten. Het lijkt alsof ik de mazelen heb. Iedereen eet dan ook in zijn auto, maar dat wisten wij de eerste avond natuurlijk nog niet....
    Heel veel liefs aan jullie allemaal! Hopelijk ben ik rond kerst in Nederland om jullie weer eens in levende lijven te zien. Ik ga weer verder met de reis met dit keer als thema: Sunske en Ceeske op zoek naar het geheim van de Schotse rokjes. Het is nog niet helemaal ontrafeld, maar we vermoeden dat het iets met schapen of whisky te maken heeft.....
    xxx Sun

  • 14 September 2009 - 13:37

    Emily:

    He Sunna, wat leuk om wat van je te horen! geniet van je vakantie en het zou heel leuk zijn als we je met kerst even terug in Nederland hebben.

  • 15 September 2009 - 09:05

    Nicolien:

    Schapen en whiskey ... klinkt als een heerlijke schotse vakantie. Leuk om te horen Sun. We zijn nog aan het brainstormen wanneer we een keer naar je toe kunnen komen, maar leuk dat je december ook naar NL komt!!

    Dames mocht de amsterdamdate toch doorgaan vrijdag, veel plezier!

  • 17 September 2009 - 08:42

    Alet:

    Ik vind het gezellig dat Anne en Ofke morgen komen eten...het is tenslotte ook Jordaanfestival...
    Verder vroeg ik mij af wie er de 9de kan?? Annelies iig!!
    Tot snel, kus Alet

  • 17 September 2009 - 15:41

    Joepe:

    Sun! Dat moet toch een fantastische vakantie voor jullie zijn, na al die vervelende zomerse dagen in Granada ;)
    Ik zeg: laten we het kerstdiner vast inplannen!

    Aletje, 9 oktober heb ik avonddienst (what's new...). Maar, wat heb je voor een spannende plannen? Want vanaf 23.30 ben ik vrij!

    xx


  • 19 September 2009 - 09:38

    Ofke:

    De 9e ben ik erbij Aletje! Gisteren was super dames! Een top manier om te vieren dat IK BEN AANGENOMEN BIJ DE MDL!!! JEEEEEEEEEEEEEE!!!

    X

  • 20 September 2009 - 07:07

    Anique:

    Hoi Ladies,
    Surprise! Ik leef nog!
    Ofke, wat onwijs gaaf voor je! gefeliciteerd.
    Ik wil graag nog een keer mee met een van jullie daten. Ik haak wel in als er een datum bij is waarop ik kan. Hopelijk is alles verder goed met jullie, zo te lezen op de site wel. Sun! Ik wil volgend jaar wel een bezoekje komen brengen! Dikke kus Anique

  • 20 September 2009 - 13:09

    Sunna:

    Offie! Gefeliciteerd!!! Echt goed! Zijn het al die onderzoeksdagen toch waard geweest!
    Weet ik ook weer wie ik moet bellen mte al mijn MDL probleempjes....

  • 21 September 2009 - 14:51

    Annelies:

    Anique! Ik dacht idd dat je van de aardbodem was weggevaagd! Ik ben erg benieuwd wat je al die tijd heeft bezig gehouden...
    Ik hoor t binnenkort wel!
    Offie weer een beetje bijgekomen van de ontlading? Sun, ik ga vlg jaar mei naar Cadiz/Sevilla met Ruubs ouders een week, kunnen we dan ook wel ergens meeten toch? En gezellig dat je er met kerst bent! Denk je dat je een avondje met ons kan spelen?
    En wanneer gaan we weer eens met zn alleen keihard stappen????
    Wacht, ik zal even wat data opperen...vlg keer.
    xx

  • 24 September 2009 - 11:41

    Emily:

    Ik heb de 9e een housewarming, maar ik wil daarna graag aansluiten

  • 26 September 2009 - 11:11

    Sanne:

    Ofke; wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

  • 27 September 2009 - 11:28

    Alette :

    Zullen we alvast het kerstdiner plannen?? In de jordaan is het dit jaar! Data; vr 18 dec, za 19 dec, wo 23 dec, do 24 dec (kerstnacht??) Laat maar weten. Mij komt het beste de 23 ste uit. Het concept is hetzelfde als vorige editie; de gerechten worden verdeeld in tweetallen...ik doe wel het hoofdgerecht...
    Mocht je nog niet in de kerststemming zijn, kijk toch even gewoon in je agenda en zet een groot kruis bij 23-24 dec! Kus Alette

  • 27 September 2009 - 14:13

    Annelies:

    Wat goed Alet, dat je ons al vast gaat leggen. 24 is misschien niet zo geschikt, maar ik kan volgens mij de andere dagen wel gewoon.
    9 oktober gaat Carmen ook mee naar Alet. Ik moet alleen de 10de werken kwam ik achter, dus hoop dat ik die nog kan ruilen...x

  • 28 September 2009 - 09:53

    Emily:

    Wat een goed idee om alvast het kerstdiner te plannen! Ik kan alle dagen.

  • 28 September 2009 - 13:30

    Ofke :

    23: ben erbij!

    De 9e gaat dus door? Gezellig, ben ik ook bij!

    X

  • 02 Oktober 2009 - 10:52

    Annelies:

    Ik wil niet opscheppen hoor, maar ik wil jullie graag attenderen op de website uitzendinggemist.nl
    Daans filmpje staat namelijk op de eerste pagina en staat op nummer 10 in meest populaire programma's! Vette shit!

  • 05 Oktober 2009 - 09:00

    Emily:

    Waren er nou plannen om te gaan skien, of was dat een heel vaag idee?

  • 05 Oktober 2009 - 12:25

    Joepe:

    Annelies, wat een superfilm! Dat is het opscheppen wel waard hoor!

    Ennuhm skieen? Ik ben van de partij? Wanneer?

  • 05 Oktober 2009 - 15:41

    Nicolien:

    Hoi ladies, Hoe heet de film van je broer liesje? want wil ook graag kijken hoe goed jouw broer is!! Vertel op! Zoals de meeste van jullie weten gaat het momenteel niet zo top met nicolien. Soms voel ik me heel sterk en daarna ook weer helemaal niet en ben ik bang voor de toekomst op korte en lange termijn. Maar goed dat is allemaal wel een beetje criptisch, en zo voelt het ook. Ben deze week vrij en kan wel wat afleiding gebruiken denk ik zo, en voor leuke en fijne ontspanning waarbij er zowel gehuild als ook goed gelachen kan worden, voel ik me bij jullie aan het goede adres en ben zo dankbaar dat jullie er zijn. Misschien dat ik vrijdag ook wel kom aletje, dat laat ik je nog weten!! Zoals jullie weten was ik altijd al in voor spontane borrels en gezelligheden, en nu al helemaal!!
    Dikke kus voor jullie allemaal! nientje

  • 06 Oktober 2009 - 18:01

    He Schatjes!!:

    Nien, vind het gezellig als je ook komt!!

    Wie komen er nog meer, ik dacht Lies, Carmen, Anne...(Nien, Joepe/ Emily later)
    Tot snel!
    Kus

  • 07 Oktober 2009 - 06:32

    Emily:

    Alet, reken maar niet op mij. denk niet dat ik na mijn housewarming nog kom.x

  • 07 Oktober 2009 - 08:00

    Ofke:

    Ikke!

  • 07 Oktober 2009 - 09:55

    Annelies:

    Nien, ik heb helaas een veel te drukke week..., ik zou wel zaterdagavond na mn dagdiesnt wat kunnen drinken, dat is rond half tien ofzo. En Daans film heet 'Jacco's film' , hij was uitgezonden op de VPRO. Leuk dat je m leuk vond Joeps!
    Ik kan misschien mee skieen, maar heb al bijna al mn vakantiedagen van volgend jaar ingepland...wanneer zou je willen gaan Anne?
    En we moeten nu alvast gaan plannen/knopen doorhakken wanneer we naar Sun gaan.
    Wat komt jou uit Sun?
    Alet en ik zitten nu samen op de IC, leeueuek!! Vanavond samen dienst! Tot straks!

  • 08 Oktober 2009 - 19:25

    Alette:

    Jullie zijn van harte welkom om een uur of 19.30u op de lijnbaansgracht 18b!! Vind het super gezellig!! Dikke kus

  • 08 Oktober 2009 - 21:11

    Nicolien:

    He alet, lees nu pas je berichtje maar ik kom dus ook graag!! Gezellig!! Kijk er echt naar uit om jullie te zien!

  • 15 Oktober 2009 - 12:38

    Anne:

    Aletje, sorry dat ik nu pas reageer, en het is ook nog eens treurig...ik kan niet de 23e voor het kerstdiner, heb dan avonddienst (flauw he, net voor kerst...maar iemand moet de sjaak zijn). Is er niet nog een andere datum dat we kunnen...please...voor een oud-organisator??

  • 17 Oktober 2009 - 11:15

    Nicolien:

    Hoi hoi, was leuk gisteren! Had echt even zin in zo'n avond!

    De 23e dec heb ik doorgegeven op mijn werk, net als het weekend naar terschelling, maar het rooster is nog niet rond, daar moet ik altijd tot op het laatste moment op wachten bij de NEC, maar ik heb goede hoop! Leuk!

  • 26 Oktober 2009 - 09:42

    Anne:

    Ladies, wie wil er vrijdagmiddag voor de borrel nog even gedag komen zeggen tegen een hele zielige patient op afdeling D5 in 't UMC...?

  • 27 Oktober 2009 - 07:46

    Joepe:

    Ik, ik, ik! Wat voor een ijs heb je het liefst? Raketten? Festini's? Ben en Jerry's??

  • 27 Oktober 2009 - 08:17

    Emily:

    Ik kom het zielige patientje ook opvrolijken hoor!

  • 27 Oktober 2009 - 11:06

    Ofke:

    Ik kom ook!!!

  • 27 Oktober 2009 - 11:06

    Ofke:

    Borrel?

  • 27 Oktober 2009 - 17:16

    Anne:

    Haha, ik ging er vanuit dat er op elke afdeling wel een vrijdagmiddagborrel was...vandaar. Ik wil jullie verder niet op ideeen brengen, maar ik ben er dus helaas niet bij!

  • 27 Oktober 2009 - 21:18

    Nicolien:

    ik moet het weekend beide dagen werken en ben vrijdag daarom vrij. ben dus 'helaas' niet in het ziekenhuis, maar wel in voor een evt borrel in de stad... !

  • 28 Oktober 2009 - 20:44

    Nicolien:

    ach.. kleine roosterwijziging. vrijdag toch werken, dus kom je wel even een knuffel langsbrengen anne! En ben daarna ook in voor een borrel...

  • 29 Oktober 2009 - 13:46

    Ofke:

    Aah, nu snap ik het! Ik heb inderdaad 'n borrel van m'n werk. Ga daarna naar Amsterdam, dus kan helaas niet inhaken bij een andere borrel.

    Anne, waar en vanaf/tot hoe laat ben je in het UMC?

  • 29 Oktober 2009 - 19:42

    Anne:

    Vanaf 's ochtends 9 uur op D5, tot zaterdagochtend als ik heb gedronken...

  • 30 Oktober 2009 - 08:51

    Anne:

    D5 west, kamer 21!

  • 09 November 2009 - 17:28

    Emily En Nicolien:

    Wij gaan vrijdagmiddag borrelen. Wie gaat er mee?

  • 10 November 2009 - 12:23

    Annelies:

    Jeuj, leven op de site!
    Ik heb nacht, maar kom misschien daarvoor wel even langs! x

  • 12 November 2009 - 16:21

    Sanne:

    He meiden,

    ik zag allemaal leuke initiatieven op de site voorbij komen, maar heb vanwege 1-2 24-uursdiensten/ week in Apeldoorn + een promotieonderzoek momenteel erg weinig tijd of mogelijkheid. Hoop dat een de initiatieven die ik op de site voorbij zie komen wel steeds gewoon doorgaan met diegenen die kunnen want zie nooit meer reacties van hoe het is geweest.

    Volgens mij zijn de komende activiteiten:
    - weekend terschelling 28 en 29 nov
    - kerstdiner op.. ? Is dat 23 december geworden?
    - as vridjag 13 nov borrel

    Helaas voor mij heb ik:
    - 24-uurstdienst op vrijdag 27 november (waardoor terschelling erg krap zal worden, gezien ik op zijn vroegst dan vaak op zaterdag 11 uur uit het ziekenhuis loop en sinds Influenza A H1N1 vooral slachtoffers bij jonge kinderen vraagt (althans dat zegt de krant) slapen wij nu 's nachts helemaal niet meer maar zien we elke 10 minuten een zuigeling met een kuchje of een temp van 38,1 ;))
    - 24-uursdienst ook op 23 december, maar die zal ik nog evt. kunnen proberen te ruilen als dat nou net de datum was dat heel veel anderen konden
    - as vrijdag 24-uursdienst, dus kom helaas niet verder dan het parkeerterrein van het ziekenhuis in Apeldoorn vrees ik..

    Hoop dat het verder met iedereen goed gaat.
    Dat Anne is hersteld van de adenotomie. Ik meende door de regels heen te lezen dat Nicolien op het moment een minder fijne tijd heeft, hoop dat ik dat verkeerd begrepen heb en dat het goed met je gaat.
    Joepe, heb jou ene paar keer geprobeerd te piepen voor een koffie in het wkz afgelopen donderdagen, maar je bent een te bezig bijtje, want krijg je niet te pakken (of heb een verkeerd piepernummer?). Kun jij volgende week donderdag ergens overdag?

    Groetjes, Sanne


  • 13 November 2009 - 11:38

    Joepe:

    Ha San, klopt. Vorige week had ik de hele week cursus biostatistiek, dus was niet in het ziekenhuis.
    Volgende week donderdag ben ik er wel! xx

  • 30 November 2009 - 20:35

    Nicolien:

    Wat was het een heerlijk weekend dames.... lang leve de kaas, de wijn, het strand, de kleurplaten, de gedichten, de rare bonen en de wormen! xxx

  • 12 December 2009 - 10:57

    Sanne:

    He meiden,

    ik heb mijn 24-uursdienst van woensdag 23 dec weten te ruilen en kom dus ook graag vanuit Apeldoorn naar het kerstdiner. Is dat ok?

    Ik hoorde van Joepe dat het kerstdiner op de 23e doorgaat en dat er al taken zijn verdeeld. Ik kan ze zo één twee drie niet terug vinden op de site, dus dat is vast mondeling of per mail gegaan. Is er iets wat ik nog kan doen? Ik hoor het graag!

    Groetjes, Sanne

  • 15 December 2009 - 08:53

    Ofke:

    Hallo dametjes!

    HEUL slecht nieuws, ik kan de 23ste niet komen... Mijn vader komt naar Nederland en we gaan met elkaar eten die avond. JAMMER!! Wie kunnen er nou eigenlijk nog wel?
    XX

  • 20 December 2009 - 12:15

    Annelies:

    Jammer offie!!
    Maar wel gezellig dat je vader komt, ik kan nog wel, maar weet niet precies wie nog meer, Alet jij wel?

  • 20 December 2009 - 22:12

    Joepe:

    Hé ladies, ben ook wel benieuwd wie er komende woensdag allemaal wel en niet kunnen.
    Ik heb namelijk echt onwijze stress. Moet voor de kerst een review afhebben én moet mn studie nog opstarten in Groningen voor het einde van het jaar. En aangezien die mensen daar alleen komende woensdag kunnen, moet ik dus precies de 23e naar Groningen!!
    Wil wel écht heel graag kerstdineren na het grote succes van afgelopen jaar, maar als nou blijkt dat de 23e voor veel mensen lastig wordt, zouden we het dan niet beter over de kerst kunnen tillen?
    Volgens mij kunnen Anne en Ofke de 23 sowieso niet en ik hoorde van Nien ook nog iets over een dienst. Nien weet je al of je die moet invallen?
    Weet al van een aantal mensen dat ze tussen kerst en oud en nieuw ook kunnen, dus hoor graag wat jullie ervan vinden! Ik kan in elk geval nog op 27, 28, 29 en 30 december!

    Alvast veel dank! xx

  • 21 December 2009 - 06:47

    Alet:

    De treinen rijden niet, de bussen worden in de garage gehouden...ik kan gewoon niet naar Purmerend...
    Maar waar ik veel verdrietiger van wordt is het verzetten van het kerstdiner!!! Dat kan gewoon niet, ik heb alles al voorbreid...Alsjeblieft!!
    Ik bel jullie nog!!

    Kus

  • 21 December 2009 - 10:07

    Anne:

    Ahhhhh Aletje...maar als we een nieuwe afspraak maken dan kom ik je wel helpen!! Ik zou het namelijk wel heel tof vinden als we een andere dag kunnen vinden, want ik wil er ook heeeeeel graag bij zijn!! Ik kan 27 heel misschien, maar dan zou ik een vroegere boot moeten nemen om terug te komen van Terschelling en ik heb de 30e weer avonddienst... Mij komt dinsdag het beste uit, maar maandag kan ook. Pleeaaaaase.....

  • 21 December 2009 - 13:51

    Emily:

    Als iedereen het te druk heeft woensdag vind ik het prima om het volgende week maandag of dinsdag te doen..

  • 21 December 2009 - 20:25

    Annelies:

    Wat een drukte op de site...
    Ik probeerde je te bellen Alet, maar je bent niet bereikbaar...maar ik vind vlg week ook een beter idee. Ruben is namelijk dit weekend tegen een muur opgeduwd met basketbal. Heeft nu zn pols gebroken en een gigantisch hematoom in zn bursa prepatellaris, dus t jong kan zich nauwelijks voortbewegen. Oftewel, hij zit opgesloten in huis. Ik kan eigenlijk deze week gewoon niet weg 's avonds. Na de kerst blijft ie wrs even in Harderwijk hangen en heb ik weer wat bewegingsvrijheid. Ik kan alleen op dinsdag. Doen?x

  • 21 December 2009 - 21:10

    Nicolien:

    Jeetje wat een berichten allemaal... En Alette, **** (lees scheldwoord hier), ik kan dus niet aan die stomme dienst ontkomen woensdag. Heb het nu echt geschoten met al die diensten, volgens mij ben ik altijd de sjaak. Maar soms moet je je er maar gewoon bij neerleggen. Volgende week vind ik dus prima, want dan heb ik weer nieuwe kansen. Het rooster van volgende week is nog ook niet rond, maar hoop dat ik dan wel kan. Sorry Aletje, voor alle hectiek. Maar hopelijk maken we het volgende week goed, en anders in ieder geval in januari een date plannen. Heb je alweer veel te lang niet gezien. Fijne kerstdagen allemaal, x Nien

  • 22 December 2009 - 14:29

    Ofke:

    JAAA!!! VOLGENDE WEEK, JAA!! Daar word ik heel blij van!! Aletje, ik kom ook helpen, dan komt alles weer goed!

    XX

  • 22 December 2009 - 21:00

    Joepe:

    Fijn! Zullen we bij deze afspreken dat het dinsdag de 29e wordt? Iedereen houdt gewoon zijn eigen gerecht! xx

  • 25 December 2009 - 06:56

    Annelies:

    Lieve vriendinnetjes,
    Het was een heerlijk kerstdiner woensdag! En heel gezellig ondanks een groot gemis, :-). Maandag zijn jullie allemaal welkom voor de Indische rijsttafel vanaf 7 uur bij mij. Fijne kerst,xx

  • 28 December 2009 - 17:25

    Nicolien:

    ZIN IN MEIDEN!!!! TOT ZO!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 96133

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: